SAS Software kiest FCB Amsterdam

SAS Software kiest FCB Amsterdam
  • Bureaus
  • 12 nov 2020 @ 10:27
  • 18616 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

SAS Software heeft na een pitch gekozen voor reclamebureau FCB Amsterdam om zijn communicatie- en marketingbelangen te behartigen in de Benelux.

Begin 2021 moeten het eerste werk zichtbaar zijn. Er deden twee andere bureaus mee aan de pitch, die in het teken stond van 'uitdaging en verrassing'. Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam, zegt: 'Een pitch uit het boekje. SAS gaf ons vanaf het begin alle input die we nodig hadden om goed werk te maken. Dit was een pitch waarin opdrachtgever en bureau samen aan het werk waren. Een mooie case voor de toekomst.'

Ivy Vanderheyden, marketing director bij SAS Benelux, vult aan: 'FCB Amsterdam wist direct de juiste toon en taal te vangen en ons uiteindelijk ook te verrassen met communicatie die niet alleen tot de verbeelding spreekt, maar ook opvallend en anders is. Onze diensten, waarin we claimen een wereld van data te transformeren in een wereld van intelligentie, zijn niet altijd even makkelijk uit te leggen. Toch is FCB Amsterdam daar goed in geslaagd.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken