SAS Software kiest FCB Amsterdam
- Bureaus
- 12 nov 2020 @ 10:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 12 nov 2020 @ 10:27
- Lucas Boon
SAS Software heeft na een pitch gekozen voor reclamebureau FCB Amsterdam om zijn communicatie- en marketingbelangen te behartigen in de Benelux.
Begin 2021 moeten het eerste werk zichtbaar zijn. Er deden twee andere bureaus mee aan de pitch, die in het teken stond van 'uitdaging en verrassing'. Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam, zegt: 'Een pitch uit het boekje. SAS gaf ons vanaf het begin alle input die we nodig hadden om goed werk te maken. Dit was een pitch waarin opdrachtgever en bureau samen aan het werk waren. Een mooie case voor de toekomst.'
Ivy Vanderheyden, marketing director bij SAS Benelux, vult aan: 'FCB Amsterdam wist direct de juiste toon en taal te vangen en ons uiteindelijk ook te verrassen met communicatie die niet alleen tot de verbeelding spreekt, maar ook opvallend en anders is. Onze diensten, waarin we claimen een wereld van data te transformeren in een wereld van intelligentie, zijn niet altijd even makkelijk uit te leggen. Toch is FCB Amsterdam daar goed in geslaagd.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing