SAS Software kiest FCB Amsterdam
- Bureaus
- 12 nov 2020 @ 10:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 12 nov 2020 @ 10:27
- Lucas Boon
SAS Software heeft na een pitch gekozen voor reclamebureau FCB Amsterdam om zijn communicatie- en marketingbelangen te behartigen in de Benelux.
Begin 2021 moeten het eerste werk zichtbaar zijn. Er deden twee andere bureaus mee aan de pitch, die in het teken stond van 'uitdaging en verrassing'. Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam, zegt: 'Een pitch uit het boekje. SAS gaf ons vanaf het begin alle input die we nodig hadden om goed werk te maken. Dit was een pitch waarin opdrachtgever en bureau samen aan het werk waren. Een mooie case voor de toekomst.'
Ivy Vanderheyden, marketing director bij SAS Benelux, vult aan: 'FCB Amsterdam wist direct de juiste toon en taal te vangen en ons uiteindelijk ook te verrassen met communicatie die niet alleen tot de verbeelding spreekt, maar ook opvallend en anders is. Onze diensten, waarin we claimen een wereld van data te transformeren in een wereld van intelligentie, zijn niet altijd even makkelijk uit te leggen. Toch is FCB Amsterdam daar goed in geslaagd.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes