Candid neemt Milford over
- Bureaus
- 6 jan 2021 @ 08:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual idOvername
- 6 jan 2021 @ 08:54
- Lucas Boon
Bureaunetwerk Candid heeft brand design-bureau Milford in Leiden overgenomen. Met de overname zet Candid een nieuwe stap in het samenbrengen van 'alle disciplines in marketing en reclame' onder dezelfde vlag.
Milford is opgericht in 1985 en werkt voor opdrachtgevers als Heineken, Ahold, Schiphol en Unilever. Milford blijft net als de andere bureaus binnen het Candid-netwerk als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren. Moritz Hoekstra, mede-eigenaar van Milford, zegt: 'Met de aansluiting bij Candid behouden we onze individualiteit, maar kunnen we direct ons aanbod verbreden en onze klanten meer geïntegreerde disciplines aanbieden. Daarnaast kunnen we binnen het platform onze expertise in visual identity meer en breder naar de digitale expertise binnen Candid vertalen, want offline en online lopen in toenemende mate volledig in elkaar over.
Ruud Wanck, CEO van Candid, vult aan: 'Juist in een steeds competitievere digitale en e-commerce gedreven wereld wordt de expertise van Milford belangrijker voor merken om zich te kunnen onderscheiden. Naast het ontwikkelen van een sterke verhaallijn, persoonlijkheid en kernboodschap, is er voor het bouwen van een merk in zowel een fysieke als digitale omgeving ook een strategie voor krachtige visuele componenten nodig.'
Andere bureaus die onder Candid vallen zijn Stroom, M2Media, Online Company, Havana Harbor, Daily Dialogues, XXS, Cogonez, BBK en Vostradamus. Candid laat weten dat er dit jaar meer overnames volgen, zowel in binnen- als buitenland.
Foto: directie Milford en Candid.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

