Candid neemt Milford over
- Bureaus
- 6 jan 2021 @ 08:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual idOvername
- 6 jan 2021 @ 08:54
- Lucas Boon
Bureaunetwerk Candid heeft brand design-bureau Milford in Leiden overgenomen. Met de overname zet Candid een nieuwe stap in het samenbrengen van 'alle disciplines in marketing en reclame' onder dezelfde vlag.
Milford is opgericht in 1985 en werkt voor opdrachtgevers als Heineken, Ahold, Schiphol en Unilever. Milford blijft net als de andere bureaus binnen het Candid-netwerk als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren. Moritz Hoekstra, mede-eigenaar van Milford, zegt: 'Met de aansluiting bij Candid behouden we onze individualiteit, maar kunnen we direct ons aanbod verbreden en onze klanten meer geïntegreerde disciplines aanbieden. Daarnaast kunnen we binnen het platform onze expertise in visual identity meer en breder naar de digitale expertise binnen Candid vertalen, want offline en online lopen in toenemende mate volledig in elkaar over.
Ruud Wanck, CEO van Candid, vult aan: 'Juist in een steeds competitievere digitale en e-commerce gedreven wereld wordt de expertise van Milford belangrijker voor merken om zich te kunnen onderscheiden. Naast het ontwikkelen van een sterke verhaallijn, persoonlijkheid en kernboodschap, is er voor het bouwen van een merk in zowel een fysieke als digitale omgeving ook een strategie voor krachtige visuele componenten nodig.'
Andere bureaus die onder Candid vallen zijn Stroom, M2Media, Online Company, Havana Harbor, Daily Dialogues, XXS, Cogonez, BBK en Vostradamus. Candid laat weten dat er dit jaar meer overnames volgen, zowel in binnen- als buitenland.
Foto: directie Milford en Candid.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

