Dierenbescherming kiest Here

Dierenbescherming kiest Here
  • Bureaus
  • 14 jan 2021 @ 11:59
  • 16051 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Het nieuwe creatieve bureau Here in Amsterdam gaat aan de slag met de communicatie-activiteiten van de Dierenbescherming. Doel van de samenwerking is om te bouwen aan 'een diervriendelijke samenleving'.

Het betreft 'een van de eerste klanten' van Here, dat sinds de start van het nieuwe jaar bestaat en wordt geleid door John de Vries, Willemijn Reuvers en Joram Helmer. Here gaat aan de slag met onder meer de campagnes en merkpositionering van de Dierenbescherming.

Marjolein de Graaf, brand manager bij de Dierenbescherming, zegt: 'We zijn druk bezig met het uitwerken van een nieuwe strategische koers die meer nadruk legt op het voorkomen van dierenleed. De juiste merkbeleving is daarbij essentieel en dat vraagt om een rebranding van de organisatie. Dat is waarom we hebben gekozen voor Here. Er werken ervaren vakmensen die voor veel verschillende merken hebben gewerkt.'

John de Vries, creative director bij Here, vult aan: 'De Dierenbescherming is een van onze eerste klanten, en wat voor een! Als dierenliefhebbers vinden we het belangrijk om het merkverhaal met alle mooie activiteiten en initiatieven die de Dierenbescherming doet onder de aandacht te brengen. En daarmee samen te bouwen aan een diervriendelijke samenleving.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken