Dierenbescherming kiest Here
- Bureaus
- 14 jan 2021 @ 11:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 14 jan 2021 @ 11:59
- Lucas Boon
Het nieuwe creatieve bureau Here in Amsterdam gaat aan de slag met de communicatie-activiteiten van de Dierenbescherming. Doel van de samenwerking is om te bouwen aan 'een diervriendelijke samenleving'.
Het betreft 'een van de eerste klanten' van Here, dat sinds de start van het nieuwe jaar bestaat en wordt geleid door John de Vries, Willemijn Reuvers en Joram Helmer. Here gaat aan de slag met onder meer de campagnes en merkpositionering van de Dierenbescherming.
Marjolein de Graaf, brand manager bij de Dierenbescherming, zegt: 'We zijn druk bezig met het uitwerken van een nieuwe strategische koers die meer nadruk legt op het voorkomen van dierenleed. De juiste merkbeleving is daarbij essentieel en dat vraagt om een rebranding van de organisatie. Dat is waarom we hebben gekozen voor Here. Er werken ervaren vakmensen die voor veel verschillende merken hebben gewerkt.'
John de Vries, creative director bij Here, vult aan: 'De Dierenbescherming is een van onze eerste klanten, en wat voor een! Als dierenliefhebbers vinden we het belangrijk om het merkverhaal met alle mooie activiteiten en initiatieven die de Dierenbescherming doet onder de aandacht te brengen. En daarmee samen te bouwen aan een diervriendelijke samenleving.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

