Tijmen Bos naar TIG Sports

  • Bureaus
  • 28 jan 2021 @ 14:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Tijmen Bos (51) is recent toegetreden tot het commerciële team van sportevenementenbureau TIG Sports. Hij is in die rol verantwoordelijk voor de grote partnerships van alle sportevenementen van het bureau.

De focus van Bos en zijn commerciële team ligt in de komende jaren op de grote zeilevenementen zoals The Ocean Race en het WK Zeilen die in 2023 Den Haag aandoen. Aan het salesteam van TIG Sports is ook Marijn van den Bent (25) toegevoegd als sales executive.

F1 Grand Prix

Bos was werkzaam in verschillende directierollen bij o.a. de FD Mediagroep, Telegraaf Media Groep, Sky Radio Groep en Talpa Radio. In 2019 stapte hij definitief over naar de sportwereld. Zijn debuut in de sport was direct op hoog niveau als hoofd commercie van de F1 Heineken Dutch Grand Prix. Deze rol wordt uitgebreid met zijn nieuwe functie bij TIG Sports.

 Marijn van den Bent

Als afgestudeerde sportmarketeer en na een succesvol traineeship gaat Marijn van den Bent aan de slag als sales executive in het team van Bos . Haar focus ligt op het sluiten van commerciële partnerships en de sales van pakketten binnen meerdere TIG Sports events zoals Dutch Grand Prix, KLM Open en WK Zeilen. 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken