PVO kiest Ogilvy Social Lab
- Bureaus
- 26 mrt 2021 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 26 mrt 2021 @ 10:47
- Lucas Boon
Zonnepanelenleverancier PVO International heeft Ogilvy Social Lab gekozen om zijn ambities voor 'een duurzamere wereld' tot leven te brengen. PVO hoopt zich hiermee te positioneren als 'een menselijk merk, in plaats van een afstandelijk B2B-merk’.
Binnenkort volgt de eerste campagne van de hand van het Amsterdamse social media-bureau, dat PVO moet ondersteunen in zijn ambitie om de transitie naar een wereld die draait op zonne-energie te versnellen. PVO spreekt de ambitie uit om in 2030 liefst 180 miljoen zonnepanelen geïnstalleerd te hebben.
Menselijk merk
Frank Heijckmann, commercieel directeur bij PVO, zegt: 'Om nieuwe markten te ontwikkelen, hebben we een grotere share of voice nodig, ondersteund door een breed bereik. Tegelijkertijd willen we onszelf positioneren als een menselijk merk in plaats van een afstandelijk B2B-merk. Wij geloven dat Ogilvy Social Lab het best uitgerust is om ons hiermee te helpen.'
Jai Kotecha, chief executive officer bij Ogilvy Social Lab, vult aan: 'Omdat duurzaamheid een van de grootste uitdagingen van onze generatie is, zijn we er trots op aan de bevordering hiervan bij te dragen, door de samenwerking met een ambitieus bedrijf als PVO. Het bedrijf streeft niet alleen een mooi doel na, het geeft ook handen en voeten aan concrete oplossingen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

