PVO kiest Ogilvy Social Lab

PVO kiest Ogilvy Social Lab
  • Bureaus
  • 26 mrt 2021 @ 10:47
  • 19938 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Zonnepanelenleverancier PVO International heeft Ogilvy Social Lab gekozen om zijn ambities voor 'een duurzamere wereld' tot leven te brengen. PVO hoopt zich hiermee te positioneren als 'een menselijk merk, in plaats van een afstandelijk B2B-merk’.

Binnenkort volgt de eerste campagne van de hand van het Amsterdamse social media-bureau, dat PVO moet ondersteunen in zijn ambitie om de transitie naar een wereld die draait op zonne-energie te versnellen. PVO spreekt de ambitie uit om in 2030 liefst 180 miljoen zonnepanelen geïnstalleerd te hebben.

Menselijk merk

Frank Heijckmann, commercieel directeur bij PVO, zegt: 'Om nieuwe markten te ontwikkelen, hebben we een grotere share of voice nodig, ondersteund door een breed bereik. Tegelijkertijd willen we onszelf positioneren als een menselijk merk in plaats van een afstandelijk B2B-merk. Wij geloven dat Ogilvy Social Lab het best uitgerust is om ons hiermee te helpen.'

Jai Kotecha, chief executive officer bij Ogilvy Social Lab, vult aan: 'Omdat duurzaamheid een van de grootste uitdagingen van onze generatie is, zijn we er trots op aan de bevordering hiervan bij te dragen, door de samenwerking met een ambitieus bedrijf als PVO. Het bedrijf streeft niet alleen een mooi doel na, het geeft ook handen en voeten aan concrete oplossingen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken