PVO kiest Ogilvy Social Lab
- Bureaus
- 26 mrt 2021 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 26 mrt 2021 @ 10:47
- Lucas Boon
Zonnepanelenleverancier PVO International heeft Ogilvy Social Lab gekozen om zijn ambities voor 'een duurzamere wereld' tot leven te brengen. PVO hoopt zich hiermee te positioneren als 'een menselijk merk, in plaats van een afstandelijk B2B-merk’.
Binnenkort volgt de eerste campagne van de hand van het Amsterdamse social media-bureau, dat PVO moet ondersteunen in zijn ambitie om de transitie naar een wereld die draait op zonne-energie te versnellen. PVO spreekt de ambitie uit om in 2030 liefst 180 miljoen zonnepanelen geïnstalleerd te hebben.
Menselijk merk
Frank Heijckmann, commercieel directeur bij PVO, zegt: 'Om nieuwe markten te ontwikkelen, hebben we een grotere share of voice nodig, ondersteund door een breed bereik. Tegelijkertijd willen we onszelf positioneren als een menselijk merk in plaats van een afstandelijk B2B-merk. Wij geloven dat Ogilvy Social Lab het best uitgerust is om ons hiermee te helpen.'
Jai Kotecha, chief executive officer bij Ogilvy Social Lab, vult aan: 'Omdat duurzaamheid een van de grootste uitdagingen van onze generatie is, zijn we er trots op aan de bevordering hiervan bij te dragen, door de samenwerking met een ambitieus bedrijf als PVO. Het bedrijf streeft niet alleen een mooi doel na, het geeft ook handen en voeten aan concrete oplossingen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers