XXS introduceert flitsbezorger Flink

XXS introduceert flitsbezorger Flink
  • Bureaus
  • 1 sep 2021 @ 08:50
  • 16010 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Flink heeft XXS, a Candid company, gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur.

Flink zegt boodschappen binnen 10 minuten aan huis te brengen voor dezelfde prijs als in de supermarkt. Deze week is een geïntegreerde campagne live gegaan met als kick-off een grootschalige inzet van outdoor uitingen in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Tilburg, Breda, Delft, Haarlem en Groningen.

De ambitie van Flink is naar eigen zeggen stevig: Flink wil de marktleider worden in deze geheel nieuwe categorie.

Met die ambitie is gezocht naar een bureau met de nodige ervaring in introductiecampagnes die de juiste strategische en creatieve snaar weet te raken. Aan de keuze ging een ‘flitspitch’ vooraf.

Benjamin Zagel – Managing Director Benelux – Flink: ‘We kijken uit naar het betreden van de Nederlandse markt om het voor iedereen mogelijk te maken deze nieuwe manier van boodschappen te ervaren. We hebben voor XXS gekozen vanwege hun grote expertise op dit vlak alsmede voor hun creativiteit en vastberadenheid.’

Piet Hein Smit – Founder & Managing Director – XXS: ‘Flitsbezorging is ‘the next big thing’ op retailgebied. We leven steeds meer in een instant maatschappij en daar past de propositie naadloos in. Deze relatief nieuwe markt wordt momenteel ontwikkeld door een aantal spelers. De ambitie van Flink om daarin de marktleider te willen worden, sprak ons enorm aan en past goed bij de mentaliteit van XXS.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken