NS strikt De Munnik en Meau voor nieuwjaarscampagne
- 10 jan 2022 @ 07:46
- Ryan Baij
In de nieuwjaarscampagne van de Nederlandse Spoorwegen zingen Paul de Munnik en Meau een duet. Het lied ‘stap maar in bij mij’ is speciaal voor de NS geschreven.
In de video zit Paul achter de stationspiano van Amsterdam Amstel en speelt MEAU op haar gitaar. Met het nummer kijken ze verwachtingsvol vooruit. Meau: ‘Ons nummer gaat over vrijheid en het verlangen om weer samen te reizen. Voor mij staat treinreizen ook voor vrijheid en ontspanning. Paul de Munnik vult aan: ‘We zingen over van het donker naar het licht gaan. We hebben allemaal een moeilijke tijd gehad, maar leren er steeds beter mee om te gaan. Ik hoop dat het nummer als optimistisch gezien wordt, een duwtje in de rug naar betere tijden.’
Opkomende artiesten
De NS kiest er graag voor om met een opkomende artiest te werken, in dit geval Meau. Ivo Steffens, commercieel directeur van NS: ‘De muziek van MEAU raakt je echt en is herkenbaar voor veel mensen. Het nummer van MEAU en Paul de Munnik ‘Stap maar in bij mij’ beschrijft perfect het onwerkelijke gevoel van de afgelopen tijd. Onze reizigers kijken ernaar uit om samen weer op pad te gaan en mooie inhaalreizen te maken. Zodra het weer kan staan alle collega’s van NS klaar om die reizigers te verwelkomen. Het duet van Paul de Munnik en MEAU is de start van een nieuwe reeks. Het idee is om elk jaar af te trappen met het NS nieuwjaarsduet geschreven en gezongen door een nieuw duo.’
De nieuwjaarscampagne voor NS is ontwikkeld door reclamebureau TBWA\NEBOKO. Vanaf 10 januari tot en met 30 januari is de campagne online te zien en op de radio te horen. Het nummer is ook te vinden op spotify.
Campagne credits:
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Pink Rabbit, MRTN, Captcha!, \VIDIBOKO
Muziek: MassiveMusic, Paul de Munnik, MEAU
Media: Mindshare.Greenhouse
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers