MassiveMusic goes downunder
- Bureaus
- 17 jun 2022 @ 11:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 jun 2022 @ 11:50
- Sjaak Hoogkamer
Song Zu, het oudste muziek- en sounddesignbedrijf in Azië wordt onderdeel van MassiceMusic. Hiermee krijgt MassiveMusic er een achtste en negende locatie bij, in Sydney en Singapore.
Samen met het team van Song Zu gaat het muziekbureau het aanbod voor merken en bureaus in de regio uitbreiden. De vraag naar deze diensten is groot, want het audiolandschap ontwikkelt zich volgens MassiveMusic voortdurend. Met de verwelkoming van het Song Zu-team zal daarom ook sounddesign aan het full-serviceaanbod van MassiveMusic worden toegevoegd. Daar heeft Song Zo ruime ervaring mee: het bedrijf werkte voor merken en mediabedrijven als Netflix, Samsung, Coca-Cola, Google, Amazon en Canva.
MassiveMusic Sydney en Singapore worden geleid door Ian Lew (Managing Director) en Ramesh Sathiah (Executive Creative Director). Het managementteam bestaat verder uit alle partners die al deel uitmaakten van het team van Song Zu. Beide locaties maken zich hard voor hetzelfde doel: merken helpen met hun strategie en effectiviteit dankzij de emotionele kracht van muziek en sound.
‘We leven in een geglobaliseerde wereld, maar in de reclame en branding hebben we nog altijd een lokale aanpak nodig. Daarom heeft MassiveMusic locaties over de hele wereld,’ zegt Hans Brouwer, CEO en oprichter van MassiveMusic.
Song Zu werd opgericht in 1990 en heeft de grootste bedrijven in de regio geholpen hun sound vorm te geven. Het bedrijf werkt al decennia samen met onder andere Woolworths, Telstra, Qantas, Singapore Airlines en Tiger Beer. Het team van Song Zu won onder meer de Australian Creative Hotshop, LIA International Music Company of the Year en Gold Spikes, Gold Clios en Gold Lions.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers