MassiveMusic goes downunder

MassiveMusic goes downunder
  • Bureaus
  • 17 jun 2022 @ 11:50
  • 17653 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Song Zu, het oudste muziek- en sounddesignbedrijf in Azië wordt onderdeel van MassiceMusic. Hiermee krijgt MassiveMusic er een achtste en negende locatie bij, in Sydney en Singapore.

Samen met het team van Song Zu gaat het muziekbureau het aanbod voor merken en bureaus in de regio uitbreiden. De vraag naar deze diensten is groot, want het audiolandschap ontwikkelt zich volgens MassiveMusic voortdurend. Met de verwelkoming van het Song Zu-team zal daarom ook sounddesign aan het full-serviceaanbod van MassiveMusic worden toegevoegd. Daar heeft Song Zo ruime ervaring mee: het bedrijf werkte voor merken en mediabedrijven als Netflix, Samsung, Coca-Cola, Google, Amazon en Canva.

MassiveMusic Sydney en Singapore worden geleid door Ian Lew (Managing Director) en Ramesh Sathiah (Executive Creative Director). Het managementteam bestaat verder uit alle partners die al deel uitmaakten van het team van Song Zu. Beide locaties maken zich hard voor hetzelfde doel: merken helpen met hun strategie en effectiviteit dankzij de emotionele kracht van muziek en sound.

‘We leven in een geglobaliseerde wereld, maar in de reclame en branding hebben we nog altijd een lokale aanpak nodig. Daarom heeft MassiveMusic locaties over de hele wereld,’ zegt Hans Brouwer, CEO en oprichter van MassiveMusic.

Song Zu werd opgericht in 1990 en heeft de grootste bedrijven in de regio geholpen hun sound vorm te geven. Het bedrijf werkt al decennia samen met onder andere Woolworths, Telstra, Qantas, Singapore Airlines en Tiger Beer. Het team van Song Zu won onder meer de Australian Creative Hotshop, LIA International Music Company of the Year en Gold Spikes, Gold Clios en Gold Lions.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken