Raymond Ros naar Creative Result Communication
- Bureaus
- 14 nov 2022 @ 10:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 nov 2022 @ 10:11
- Sjaak Hoogkamer
Reclamebureau Creative Result Communication uit Leusden heeft Raymond Ros per 1 november aangesteld als Business Development Director.
In deze rol gaat Ros (r. op foto boven) naar eigen zeggen ‘de propositie van het bedrijf meer vormgeven en deze verder uitdragen naar de markt.’ Ros werkte eerder bij onder andere datatechnologiebedrijf EDM, dtc media en Sanoma.
Ros in een reactie: ‘Met mijn achtergrond binnen de domeinen ‘automotive’, ‘data’, ‘media’ en ‘marketing’ kan ik vanuit mijn ervaring bij automerken en retailers relevante meerwaarde leveren. Waar CRC eerder vooral bekend stond als een agency op het gebied van creatie en drukwerk, is het inmiddels gegroeid naar een full-service marketingbureau met off- en online middelen aan boord om retailers, importeurs of dealerholdings inzicht te geven in cross-channel ROI. Zicht hebben op de opbrengsten van marketing is een groeiende behoefte van de markt.’
Managing Director Maretta Bos (l. op foto boven) over de versterking van het team: ‘In de afgelopen periode hebben wij geïnvesteerd in ervaren krachten die vanuit onze bestaande basis CRC verder klaarstomen voor de toekomst. Er verandert veel in zowel de automotive-, retail- als marketingwereld en de ervaring van Raymond gaat ons helpen de digitale propositie en data-oplossingen verder te ontwikkelen.’
Creative Result Communication bestaat inmiddels 22 jaar en staat bekend als het retailmarketingbureau voor de Volkswagen-groep. Door de schaalvergroting bij automotive dealers en het toenemend aantal multimerkbedrijven breidt ook het speelveld van CRC zich uit.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers