Raymond Ros naar Creative Result Communication
- Bureaus
- 14 nov 2022 @ 10:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 nov 2022 @ 10:11
- Sjaak Hoogkamer
Reclamebureau Creative Result Communication uit Leusden heeft Raymond Ros per 1 november aangesteld als Business Development Director.
In deze rol gaat Ros (r. op foto boven) naar eigen zeggen ‘de propositie van het bedrijf meer vormgeven en deze verder uitdragen naar de markt.’ Ros werkte eerder bij onder andere datatechnologiebedrijf EDM, dtc media en Sanoma.
Ros in een reactie: ‘Met mijn achtergrond binnen de domeinen ‘automotive’, ‘data’, ‘media’ en ‘marketing’ kan ik vanuit mijn ervaring bij automerken en retailers relevante meerwaarde leveren. Waar CRC eerder vooral bekend stond als een agency op het gebied van creatie en drukwerk, is het inmiddels gegroeid naar een full-service marketingbureau met off- en online middelen aan boord om retailers, importeurs of dealerholdings inzicht te geven in cross-channel ROI. Zicht hebben op de opbrengsten van marketing is een groeiende behoefte van de markt.’
Managing Director Maretta Bos (l. op foto boven) over de versterking van het team: ‘In de afgelopen periode hebben wij geïnvesteerd in ervaren krachten die vanuit onze bestaande basis CRC verder klaarstomen voor de toekomst. Er verandert veel in zowel de automotive-, retail- als marketingwereld en de ervaring van Raymond gaat ons helpen de digitale propositie en data-oplossingen verder te ontwikkelen.’
Creative Result Communication bestaat inmiddels 22 jaar en staat bekend als het retailmarketingbureau voor de Volkswagen-groep. Door de schaalvergroting bij automotive dealers en het toenemend aantal multimerkbedrijven breidt ook het speelveld van CRC zich uit.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
- Singer-songrapper Snelle in nieuwe campagne Milka
- [column] Brand fiction: authenticiteit of entertainment?
- Marlon von Franquemont en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy
- Trendrapport: duurzaam, technologie en diversiteit
- Nieuwe campagne Ziggo stelt technologie centraal
Laatste Nieuws
- Barbera Wolfensberger missieleider... 03-02-2023
- Esprix deadline verlengd tot 23... 03-02-2023
- NL Film versterkt met Anne de Clercq... 03-02-2023
- Effies zoeken juryleden met lef en... 03-02-2023
- Denis Ghys Chief Strategy Officer... 02-02-2023
- MOA verder als Data & Insights Network02-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day