Art director Felix Leenders naar Lemon

Art director Felix Leenders naar Lemon
  • Bureaus
  • 5 dec 2022 @ 09:53
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bureau Lemon Scented Tea heeft art director Felix Leenders aangesteld. Hij werkte eerder bij Roorda, Truman en meest recentelijk bij N=5.

Door de groei van het creatieve bureau was versterking hard nodig, aldus managing director Gijsbregt Vijn van Lemon. Met Leenders haalt Lemon volgens Vijn precies in huis wat het nodig heeft.

Jan Bosch, creatief directeur Lemon Scented Tea: ‘Felix is het type creatief dat met beide benen op de grond staat, maar met elk van z’n tien tenen in een subcultuur dipt. Dat brengt enorm veel culture kennis, lef en energie met zich mee. Wat weer perfect aansluit op de nieuwe klanten die zich bij Lemon hebben aangesloten. En de kant die we het bureau willen opsturen.’

Leenders: ‘We, wij van de reclamewereld, zijn vaak zo voorzichtig. Bang om klanten uit hun comfortzone te halen. Ideeën of een manier van executie die de klant niet ziet, omdat we te voorzichtig zijn om het voor te stellen. Tuurlijk, is het vaak niet zo makkelijk gedaan, als opgeschreven, maar Lemon is een bijzonder open club die overal voor open staat. Dat merkte ik al bij binnenkomst. Een gelijkgestemde groep makers. Van account tot creatieve directie, iedereen is gelijkwaardig. Elk idee gelijkwaardig. Als gek én goed samengaat, gaan we ervoor. Net zo lang tot het ‘ja’s’ regent. Weg met die paraplu. Enorm veel zin in.’

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken