Lowlander kiest voor Gardeners
- Bureaus
- 10 nov 2023 @ 09:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 nov 2023 @ 09:36
- Sjaak Hoogkamer
Biermerk Lowlander heeft na een pitch besloten met Gardeners samen te werken 'om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen.' Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling.
Vanuit de gedachte ‘take less & give back’ is het maken van maatschappelijke impact naar eigen zeggen ‘altijd al een belangrijk onderdeel van Lowlander geweest.’ Volgens Gardeners gaat 1% van de omzet naar goede doelen gericht op biodiversiteit en behoud van de natuur. Lowlander is sinds 2022 C02-neutraal. Lowlander en Gardeners gaan samen op zoek naar een manier om eenduidiger en daardoor impactvoller over alle initiatieven te communiceren.
‘Er zitten in Lowlander, zowel in het merk als in de smaak, ongelooflijk mooie verhalen en verborgen parels. Al vanaf het begin van ‘onze reis’ zijn duurzaamheid en circulariteit belangrijke pijlers - en juist hier willen we meer mensen mee inspireren. Vol met vertrouwen in de creatieve en strategische kwaliteiten van het Gardeners-team, kijken we ernaar uit om samen de volgende stappen in deze reis te maken,’ aldus Fleur de Vries, Marketing Lead Lowlander
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Universiteiten geven leraar statusboost met knipoogcampagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes