PostNL start tweede campagne in 'Tot snel'- reeks

- Bureaus
- 9 nov 2023 @ 11:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 nov 2023 @ 11:04
- Michiel van Zaane
PostNL heeft haar nieuwe campagne ‘Sint’ gelanceerd. Na de vorige bezorgvoorkeurencampagne is dit de tweede uit de reeks onder de nieuwe campagnevlag ‘Tot snel. PostNL’.
De decembermaand staat voor de deur waarin een drukke periode voor pakketbezorgers aanbreekt. In deze campagne, gemaakt door TBWA/Neboko, staat de Sint centraal. Net als iedereen bestelt ook hij cadeautjes online, die hij laat bezorgen door PostNL. Sint zou Sint niet zijn als zijn aankomst soepel zou verlopen. Dit jaar heeft de Sint vertraging, dus kan hij zijn bestelling niet in ontvangst nemen. Dankzij het instellen van de bezorgvoorkeuren van PostN wordt zijn pakket op een afgesproken plek rondom zijn huis bezorgd mag worden...
Kernpunt van deze campagne is dat consumenten met de bezorgvoorkeuren de regie over zijn bezorging kan nemen over de bezorging. In de nieuwe Tot-snel reeks bezingt een terugkerende band telkens dat PostNL met de consument meedenkt. je meedenkt. Resultaat: oplossingen die het leven een beetje makkelijker maken.
De campagne word uitgerold op TV, online en social.
Credits:
Opdrachtgever: PostNL, Julia Keijzer, Annemieke Wouda-Segers, Sanna Blonk en Mirjam Paauw
Bureau: TBWA\Neboko
Media: dentsu
Productiemaatschappij: Holy Fools
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: Massive Music
Sound: Public Audio
Branding: Studio Dumbar
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

