PostNL start tweede campagne in 'Tot snel'- reeks

PostNL start tweede campagne in 'Tot snel'- reeks
  • Bureaus
  • 9 nov 2023 @ 11:04
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

PostNL heeft haar nieuwe campagne ‘Sint’ gelanceerd. Na de vorige bezorgvoorkeurencampagne is dit de tweede uit de reeks onder de nieuwe campagnevlag ‘Tot snel. PostNL’.

De decembermaand staat voor de deur waarin een drukke periode voor pakketbezorgers aanbreekt. In deze campagne, gemaakt door TBWA/Neboko, staat de Sint centraal. Net als iedereen bestelt ook hij cadeautjes online, die hij laat bezorgen door PostNL. Sint zou Sint niet zijn als zijn aankomst soepel zou verlopen. Dit jaar heeft de Sint vertraging, dus kan hij zijn bestelling niet in ontvangst nemen. Dankzij het instellen van de bezorgvoorkeuren van PostN wordt zijn pakket op een afgesproken plek rondom zijn huis bezorgd mag worden...

Kernpunt van deze campagne is dat consumenten met de bezorgvoorkeuren de regie over zijn bezorging kan nemen over de bezorging. In de nieuwe Tot-snel reeks bezingt een terugkerende band telkens dat PostNL met de consument meedenkt. je meedenkt. Resultaat: oplossingen die het leven een beetje makkelijker maken.

De campagne word uitgerold op TV, online en social.

Credits:
Opdrachtgever: PostNL, Julia Keijzer, Annemieke Wouda-Segers, Sanna Blonk en Mirjam Paauw
Bureau: TBWA\Neboko

Media: dentsu
Productiemaatschappij: Holy Fools
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: Massive Music
Sound: Public Audio
Branding: Studio Dumbar



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken