Pressure vanaf 2024 PR-partner Vitakruid

- Bureaus
- 7 nov 2023 @ 10:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 nov 2023 @ 10:35
- Michiel van Zaane
Fullservice PR bureau Pressure verzorgt vanaf 2024 de PR voor Vitakruid, producent van voedingssuplementen.
Vitakruid ontwikkelt onder het motto ‘Driven by health’ voedingssupplementen. Door de toenemende interesse voor gezondheid en vitaminen, een groeiend marketingteam en tientallen productintroducties per jaar, is dit voor het supplementenmerk hét moment om hun boodschap naar een groter publiek te brengen. Na een pitch heeft het merk daarom gekozen Pressure.
Vitakruid-eigenaar Bob van Inge: ‘Vitakruid wil zich meer op PR focussen om kennis te verspreiden over een gezonde leefstijl, de zin en onzin én over veilig gebruik van supplementen. We hebben gekozen voor Pressure, een bureau dat sowieso al fan was van onze producten, om ons merk nog verder te laten groeien. Door middel van het verspreiden van wetenschappelijke kennis willen we journalisten en consumenten informeren om betere keuzes te kunnen maken over supplementen.’
Pressure is blij met de samenwerking en heeft al concrete plannen in het verschiet. Lauréna Rutgers, Account-Director: ‘Met de persberichten die Pressure het komende jaar uitstuurt focussen we niet alleen op de producten van Vitakruid, ook zullen we inhaken op grotere thema’s en trends van gezonde leefstijl, voeding en supplementen en andere ontwikkelingen en doorbraken in deze branche.’ Op deze manier verwacht het PR-bureau niet alleen de zichtbaarheid en de share of voice van Vitakruid te vergroten, maar ook te bouwen aan hun thought leadership. ‘Door op zoek te gaan naar creatieve invalshoeken en in te spelen op actuele onderwerpen, presenteren we Vitakruid als ‘innovator en thought leader’ op het gebied van leefstijl, voeding en supplementen en vitaminepreparaten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

