Judith Kramer in MT marktonderzoeksbureau MWM2

- Bureaus
- 9 feb 2024 @ 07:54
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 feb 2024 @ 07:54
- Michiel van Zaane
Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft Judith Kramer benoemd tot nieuw MT-lid. Kramer gaat de afdelingen Panel & Community, het Datalab en Innovatie leiden.
Kramer studeerde Communicatiewetenschappen en heeft veel ervaring opgedaan als marktonderzoekster. Sinds 1 januari 2018 is ze werkzaam bij MWM2 als Teammanager Research Panels. Kramer: ‘MWM2 is een bedrijf waar je de ruimte krijgt om te ondernemen en jezelf te ontwikkelen. Gedurende de afgelopen zes jaar heb ik met passie de leiding gehad over het research panel team, waar we samen een indrukwekkende groei hebben gerealiseerd. Ik waardeer het vertrouwen dat MWM2 in mij heeft en kijk ernaar uit om vanuit mijn nieuwe rol een bijdrage te leveren aan de verdere groei van MWM2 en onze rol als marktleider voor panels en communities in het bijzonder.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

