OrangeValley naar nieuw kantoor

- Bureaus
- 24 jun 2024 @ 08:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 24 jun 2024 @ 08:10
- Redactie MarketingTribune
Digital agency OrangeValley, gespecialiseerd in data gedreven performance marketing, gaat na 15 jaar verhuizen naar een nieuw, modern kantoor in Utrecht: het Secoya gebouw.
Sinds de oprichting in 2008 is OrangeValley gevestigd op de Corridor in Breukelen. De verhuizing naar Utrecht, gepland voor augustus 2024, is een belangrijke stap in de voortdurende groei en ontwikkeling van het bedrijf. De keuze voor het Secoya gebouw is gemaakt vanwege de uitstekende faciliteiten en de strategische locatie in Utrecht, wat de bereikbaarheid voor zowel medewerkers als klanten vergemakkelijkt. OrangeValley ziet de verhuizing als een mijlpaal die nieuwe kansen biedt voor verdere groei en succes in de toekomst.
‘Na een verkenning van verschillende kantoorpanden werd al snel duidelijk dat we iets beters konden vinden zochten. We startten met het opstellen van een programma van eisen en concludeerden dat een nieuwe locatie noodzakelijk was. Deze zoektocht naar een nieuwe omgeving paste in onze bredere strategie om de toekomst van OrangeValley voor de komende 5 tot 10 jaar te plannen. Bovendien begonnen we te zoeken naar andere bureaus die bij onze groeiambities passen, wat leidde tot de aankondiging van onze fusie in april 2024. Ons contract voor het kantoor in Breukelen hadden we al maanden eerder opgezegd, waardoor de zoektocht naar een nieuwe locatie al in volle gang was. Naast het kantoor in Utrecht blijft OrangeValley ook locaties houden in Amersfoort, Arnhem, Dongen, Gent (BE) en Groningen.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Vogelbescherming Nederland: luister naar de vogels en doneer
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky
- Your Majesty en Infinum onderzoeken The Anatomy of Hype
- Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
Laatste Nieuws
- Crocodile Agency aan de slag voor... 14-02-2025
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day