OrangeValley naar nieuw kantoor

- Bureaus
- 24 jun 2024 @ 08:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 24 jun 2024 @ 08:10
- Redactie MarketingTribune
Digital agency OrangeValley, gespecialiseerd in data gedreven performance marketing, gaat na 15 jaar verhuizen naar een nieuw, modern kantoor in Utrecht: het Secoya gebouw.
Sinds de oprichting in 2008 is OrangeValley gevestigd op de Corridor in Breukelen. De verhuizing naar Utrecht, gepland voor augustus 2024, is een belangrijke stap in de voortdurende groei en ontwikkeling van het bedrijf. De keuze voor het Secoya gebouw is gemaakt vanwege de uitstekende faciliteiten en de strategische locatie in Utrecht, wat de bereikbaarheid voor zowel medewerkers als klanten vergemakkelijkt. OrangeValley ziet de verhuizing als een mijlpaal die nieuwe kansen biedt voor verdere groei en succes in de toekomst.
‘Na een verkenning van verschillende kantoorpanden werd al snel duidelijk dat we iets beters konden vinden zochten. We startten met het opstellen van een programma van eisen en concludeerden dat een nieuwe locatie noodzakelijk was. Deze zoektocht naar een nieuwe omgeving paste in onze bredere strategie om de toekomst van OrangeValley voor de komende 5 tot 10 jaar te plannen. Bovendien begonnen we te zoeken naar andere bureaus die bij onze groeiambities passen, wat leidde tot de aankondiging van onze fusie in april 2024. Ons contract voor het kantoor in Breukelen hadden we al maanden eerder opgezegd, waardoor de zoektocht naar een nieuwe locatie al in volle gang was. Naast het kantoor in Utrecht blijft OrangeValley ook locaties houden in Amersfoort, Arnhem, Dongen, Gent (BE) en Groningen.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management