Zonbeschermingsmerk Tenue Soleil heeft nieuwe positionering

- Bureaus
- 22 aug 2024 @ 11:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2024 @ 11:28
- Michiel van Zaane
Het Nederlandse zonbeschermingsmerk Tenue Soleil, opgericht door dermatoloog Dr. Daniel Kadouch, heeft een nieuwe positionering: “enjoyably obvious”.
Tenue Soleil richt zich op het ontwikkelen van zonverzorgings- en kledingproducten, die zowel comfort als bescherming bieden. Het merk wil nu, in samenwerking met Dentsu, zijn positionering en communicatie naar een hoger niveau tillen zonder zijn roots en oorspronkelijke waarden te verliezen.
Tenue Soleil’s opgewekte karakter wordt benadrukt in de nieuwe identiteit. In plaats van in te spelen op angst of zich te verschuilen achter technisch taalgebruik, kiest het merk voor een tone of voice die het plezier van zonnen, maar wel op verantwoorde wijze, belicht. Het merk moedigt mensen aan om optimaal van de zon te genieten, met de zekerheid van goede bescherming. Door de focus te leggen op de gebruiker, wil Tenue Soleil laten zien hoe zijn producten niet alleen bescherming bieden, maar mooie momenten mogelijk maken. Zoals Dr. Kadouch benadrukt: ‘We verkopen niet alleen zonneproducten; we bieden zonnige momenten zonder gedoe.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- Gardeners lanceert Impact hub voor merken
- Van ‘gewoon beginnen’ tot social-first agency
- Opvallers over festivalmarketing ‘Merken zoeken meer diepgang...
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke vraag voor naasten
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

