Zonbeschermingsmerk Tenue Soleil heeft nieuwe positionering

- Bureaus
- 22 aug 2024 @ 11:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2024 @ 11:28
- Michiel van Zaane
Het Nederlandse zonbeschermingsmerk Tenue Soleil, opgericht door dermatoloog Dr. Daniel Kadouch, heeft een nieuwe positionering: “enjoyably obvious”.
Tenue Soleil richt zich op het ontwikkelen van zonverzorgings- en kledingproducten, die zowel comfort als bescherming bieden. Het merk wil nu, in samenwerking met Dentsu, zijn positionering en communicatie naar een hoger niveau tillen zonder zijn roots en oorspronkelijke waarden te verliezen.
Tenue Soleil’s opgewekte karakter wordt benadrukt in de nieuwe identiteit. In plaats van in te spelen op angst of zich te verschuilen achter technisch taalgebruik, kiest het merk voor een tone of voice die het plezier van zonnen, maar wel op verantwoorde wijze, belicht. Het merk moedigt mensen aan om optimaal van de zon te genieten, met de zekerheid van goede bescherming. Door de focus te leggen op de gebruiker, wil Tenue Soleil laten zien hoe zijn producten niet alleen bescherming bieden, maar mooie momenten mogelijk maken. Zoals Dr. Kadouch benadrukt: ‘We verkopen niet alleen zonneproducten; we bieden zonnige momenten zonder gedoe.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

