[mediabazen] KINESSO: Wouter Moen
![[mediabazen] KINESSO: Wouter Moen](/bureaus/nieuws/2024/10/kinesso-wouter-moen/_MG_8282-960x540.jpg)
- Bureaus
- 24 okt 2024 @ 08:04
- Link
-
IPG Mediabrands
- Geen tag
- 24 okt 2024 @ 08:04
- IPG Mediabrands
Vernieuwing is het codewoord in mijn werk. Spelen achter het aanrecht, om structureel te kunnen verrassen. Deze hang naar het nieuwe is naast een persoonlijkheidsdingetje ook bijzonder noodzakelijk om de performance van onze klanten te blijven verbeteren.
Dat betekent niet dat we de hele dag alleen maar quasi hippe menukaarten op tafel leggen, maar wel dat we onze mensen en klanten uitdagen het beste uit zichzelf te halen. Voorbeelden daarvan zijn onze Inhousing tak en de Total Video propositie.
Word nooit de kikker in de pan, want als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg. Media is al tijden gemeengoed, alleen met de juiste combinatie van tech, media en creatie kun je onderscheidend zijn en dat is precies waar wij in uitblinken bij KINESSO. In samenspel met onze zusterbureaus Yune, Initiative en UM zijn het deze ingrediënten die de lekkerste saus maken. Deze vorm van radicale samensmelting vragen we dan ook van al onze mensen.
Met de juiste balans tussen branie en nuchterheid vullen de kantoren van Amsterdam en Groningen elkaar mooi aan. Dat onze nieuwe global technologieoplossing ‘InterAct’ voor een groot deel uit ons kantoor in Groningen komt, zegt veel over onze ondernemerscultuur. Ik ben er dan ook erg trots op dat we naast de digitale en data & tech specialisten, nu ook officieel alle offlinespecialisten hebben samengevoegd onder de KINESSO-vlag. Dat gaat de kruisbestuiving alleen nog maar versterken en zorgt voor nog meer magie uit onze keuken.
Wouter Moen
Managing director
KINESSO is onderdeel van IPG Mediabrands
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes