Oprichters Influencer Marketing Agency opgenomen in 'Forbes Media 30 under 30' lijst

Oprichters Influencer Marketing Agency opgenomen in 'Forbes Media 30 under 30' lijst
  • Content
  • 18 jan 2017 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDigitaal

Het Amerikaanse zakentijdschrift Forbes heeft de Media 30 under 30-list bekend gemaakt, de lijst waarin jaarlijks toonaangevende en vooruitstrevende jonge innovators bekend worden gemaakt. Emilie Tabor en Maddie Raedts, oprichters van Influencer Marketing Agency, zijn in de lijst opgenomen.

In de lijst, bestaande uit 300 ambitieuze mensen onder de dertig jaar die verdeeld zijn over tien verschillende categorieën, worden de IMA oprichters als uitblinker genoemd in de categorie Media. De nominaties zijn beoordeeld door een panel bestaande uit personen die voorheen benoemd zijn, redacteuren en verslaggevers.

'Als mede-oprichters van Influencer Marketing Agency, begeleiden Raedts en Tabor, zelf ook millennials, merken in het constant veranderende medialandschap. Hiermee definiëren ze de wereld van nieuws en content in de 21ste eeuw', zo schrijft Forbes. 

Anneke Schogt, managing director van IMA, laat weten: 'We zijn ongelooflijk trots op onze oprichters, twee vrouwen onder de dertig jaar. Ze hebben de huidige status quo uitgedaagd door pioniers te zijn op het gebied van influencer marketing. Daarnaast hebben ze de manier waarop merken en influencers met elkaar samenwerken verandert en zijn ze binnen de industrie erkend voor hun impact en succes als jonge ondernemers.'

Over IMA
Maddie en Emilie hebben IMA, samen met Joost Nauta, opgericht toen ze 24 jaar oud waren. Tegenwoordig leiden ze vanuit hun kantoor in Amsterdam een jong en internationaal team bestaande uit 45 mensen met vijftien verschillende nationaliteiten. De twee zijn de enige Nederlandse vrouwen op de lijst en zijn trots om het Nederlandse medialandschap hiermee te representeren. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken