TMG sluit strategisch partnership met 5PM
- Content
- 7 dec 2018 @ 09:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoContentYouTubeMakers
- 7 dec 2018 @ 09:51
- Lucas Boon
Telegraaf Media Groep gaat een strategisch partnership aan met 5PM, aanbieder van YouTube-services als content strategie en audience growth. Door de samenwerking met het Amsterdamse bureau wil TMG zich versterken op het gebied van video en YouTube.
Jelmer Wind, co-founder van 5PM, laat weten: 'Dat een grote partij als TMG met ons wil samenwerken en ons de kans geeft om verder te groeien, is een geweldige stap. We zijn blij dat we dankzij dit partnership sneller voor meerdere publishers en merken in de markt kunnen gaan werken.'
Marc Vangeel, CEO van TMG, voegt daaraan toe: '5PM weet hoe het bereik, omzet en impact kan maximaliseren en zodoende de gewenste commerciële doelstellingen en groei kan realiseren voor publishers die een YouTube-kanaal bezitten. Kort gezegd resulteert dit in meer inkomsten. Het afgelopen jaar heeft TMG hier al voortgang mee kunnen maken en we zijn blij met 5PM onze propositie voor publishers verder uit te kunnen bouwen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Kerst 2025: Kind met sproetjes en... 20-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

