Vincent Patty algemeen directeur Top Notch
- Content
- 21 jan 2019 @ 09:57
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- NieuwkomersPersonalia
- 21 jan 2019 @ 09:57
- Lucas Boon
Vincent Patty (links) wordt algemeen directeur bij platenlabel Top Notch. Kees de Koning blijft aan als CEO.
Patty (37), ook bekend als rapper Jiggy Djé, richtte in 2006 Noah's Ark op, het kleinere platenlabel dat de afgelopen jaren steeds intensiever samenwerkte met Top Notch. Patty en De Koning zijn nu 'verloofd', zo laat Patty aan muziekwebsite 3voor12 weten.
De reden dat Patty algemeen directeur van Top Notch wordt, heeft voornamelijk te maken met de groei van het bedrijf. 'In de afgelopen vier zijn we hier van vijf naar dertig man personeel gegaan. Ik vind dat best wel pittig', zo laat De Koning weten.
Hij voegt daaraan toe: 'We hebben een krankzinnig marktaandeel, we hebben de meeste streams, dan moet je overal de beste in zijn. Zo goed als je artiestenroster is, zo goed moeten ook de mensen achter de schermen zijn.'
Top Notch en Noah's Ark behouden wel nog ieder hun eigen teams. Patty: ‘Het is niet zo dat we fuseren, hè? In het nieuwe kantoor gaan we muziekstudio’s bouwen, daar hebben we het al jaren over. Dat biedt allerlei nieuwe mogelijkheden. Er wordt ook een videostudio gebouwd en een creatieve afdeling, dat is er echt eentje uit Kees zijn koker.’
Top Notch
Kees de Koning (47) richtte in 1995 Top Notch op, het platenlabel dat van origine hiphopmuziek uitbrengt. De eerste release was ‘Kaal of Kammen’ (zie onder) van Extince. Top Notch bracht later muziek uit van onder meer Postmen, The Opposites en tegenwoordig Ronnie Flex en Lil Kleine. Het muzieklabel werkt steeds vaker samen met merken, zoals Tele2 en Rabobank. In 2018 spraken wij De Koning hier uitvoerig over, hier terug te lezen.
Beeld afkomstig van Instagram-page Vincent Patty.
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




