Maartje Claassen: 'Fijn om in jury andere visies te horen'
- Content
- 24 sep 2019 @ 14:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Grand Prix Content MarketingContentAwards
- 24 sep 2019 @ 14:29
- Lucas Boon
Maartje Claassen (manager marketing bij Bright Cape) is Grand Prix-juryvoorzitter in de categorie Campagnes. We blikken vast met haar vooruit.
De Grand Prix-uitreikingsavond vindt plaats op dinsdag 26 november in Postillion Amsterdam.
Waar ga je als juryvoorzitter Campagnes extra goed op letten?
Ik geloof in het 'always on'-principe, maar ook zeker in het aanbrengen van pieken door middel van campagnes. De mix van creativiteit, innovatie en data vind ik als juryvoorzitter belangrijk. Ik ben erg nieuwsgierig naar de inzendingen.
Van welke contentmarketingcase heb je dit jaar hoge verwachtingen en waarom?
Ik heb niet zozeer hoge verwachtingen van een specifieke case, maar ik ga er wel vanuit dat bedrijven inmiddels in staat zijn om contentmarketing te koppelen aan daadwerkelijk resultaat dat verder gaat dan alleen potentieel bereik.
Bij de samenstelling van de Grand Prix-jury dit jaar speelde het thema diversity een rol. Zie jij daar zelf ook het belang van in en waarom?
Jazeker, als juryvoorzitter B2B zag ik vorig jaar hoe moeilijk het is om cases te beoordelen en met elkaar te vergelijken. Het is dan fijn om andere visies te horen en bespreken. Op deze manier kunnen inzichten soms veranderen en worden cases op de meest eerlijke manier beoordeeld.
Wat is in algemene zin de grote uitdaging van de Grand Prix?
Contentmarketing is zo veelomvattend, wat maakt dat je al gauw appels met peren vergelijkt, daar moeten we dus voor waken. Daarnaast zijn er veel bekende personen die belangrijk zijn voor het event, maar de uitdaging is om meer wellicht onbekende bureaus en merken aan te sporen hun cases in te zenden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing