Maartje Claassen: 'Fijn om in jury andere visies te horen'

Maartje Claassen: 'Fijn om in jury andere visies te horen'
  • Content
  • 24 sep 2019 @ 14:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

Maartje Claassen (manager marketing bij Bright Cape) is Grand Prix-juryvoorzitter in de categorie Campagnes. We blikken vast met haar vooruit.

De Grand Prix-uitreikingsavond vindt plaats op dinsdag 26 november in Postillion Amsterdam.

Waar ga je als juryvoorzitter Campagnes extra goed op letten?

Ik geloof in het 'always on'-principe, maar ook zeker in het aanbrengen van pieken door middel van campagnes. De mix van creativiteit, innovatie en data vind ik als juryvoorzitter belangrijk. Ik ben erg nieuwsgierig naar de inzendingen.

Van welke contentmarketingcase heb je dit jaar hoge verwachtingen en waarom?

Ik heb niet zozeer hoge verwachtingen van een specifieke case, maar ik ga er wel vanuit dat bedrijven inmiddels in staat zijn om contentmarketing te koppelen aan daadwerkelijk resultaat dat verder gaat dan alleen potentieel bereik.

Bij de samenstelling van de Grand Prix-jury dit jaar speelde het thema diversity een rol. Zie jij daar zelf ook het belang van in en waarom?

Jazeker, als juryvoorzitter B2B zag ik vorig jaar hoe moeilijk het is om cases te beoordelen en met elkaar te vergelijken. Het is dan fijn om andere visies te horen en bespreken. Op deze manier kunnen inzichten soms veranderen en worden cases op de meest eerlijke manier beoordeeld.

Wat is in algemene zin de grote uitdaging van de Grand Prix?

Contentmarketing is zo veelomvattend, wat maakt dat je al gauw appels met peren vergelijkt, daar moeten we dus voor waken. Daarnaast zijn er veel bekende personen die belangrijk zijn voor het event, maar de uitdaging is om meer wellicht onbekende bureaus en merken aan te sporen hun cases in te zenden.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken