FedEx lanceert internationale podcast
- Content
- 25 okt 2019 @ 10:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContent
- 25 okt 2019 @ 10:14
- Lucas Boon
Transportdienst FedEx lanceert in samenwerking met contentmarketingbureau Wayne Parker Kent een podcastserie genaamd Making It Work. De serie richt zich op het midden- en kleinbedrijf in de Verenigde Staten.
Luisteraars voorzien van waardevolle ondernemerskennis in plaats van tegeltjeswijsheden. Dat is de insteek van Making It Work. Jeroen van Koningshoven, manager creative team bij FedEx, zegt: 'Business podcasts beloven vaak veel, maar blijven hangen bij een succesverhaal zonder praktische handvatten. Making It Work moet je echt verder helpen. Het maakt daarbij niet uit of je wel of geen eigen bedrijf hebt, de praktische tips zijn voor iedereen toepasbaar.'
Koffer
Deelnemers aan de podcast ontvangen van FedEx een koffer met daarin een volledige opnamestudio. Op die manier kan het interview rechtstreeks op locatie van de bedrijfseigenaar worden opgenomen. Niet alleen praktisch, maar ook een knipoog naar de diensten van de koeriersdienst. Mark Schoones, creative director bij Wayne Parker Kent, licht toe: 'Er is niets zo verschrikkelijk als een telefonisch interview van slechte kwaliteit in een podcast. Hoe je die interviews afneemt in een groot land als de Verenigde Staten zonder dat je budget richting niveautje televisiecommercial schiet? Dan maar de studio zelf versturen. Eigenlijk heel logisch toch?'
Beluister Making It Work hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

