FedEx lanceert internationale podcast
- Content
- 25 okt 2019 @ 10:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContent
- 25 okt 2019 @ 10:14
- Lucas Boon
Transportdienst FedEx lanceert in samenwerking met contentmarketingbureau Wayne Parker Kent een podcastserie genaamd Making It Work. De serie richt zich op het midden- en kleinbedrijf in de Verenigde Staten.
Luisteraars voorzien van waardevolle ondernemerskennis in plaats van tegeltjeswijsheden. Dat is de insteek van Making It Work. Jeroen van Koningshoven, manager creative team bij FedEx, zegt: 'Business podcasts beloven vaak veel, maar blijven hangen bij een succesverhaal zonder praktische handvatten. Making It Work moet je echt verder helpen. Het maakt daarbij niet uit of je wel of geen eigen bedrijf hebt, de praktische tips zijn voor iedereen toepasbaar.'
Koffer
Deelnemers aan de podcast ontvangen van FedEx een koffer met daarin een volledige opnamestudio. Op die manier kan het interview rechtstreeks op locatie van de bedrijfseigenaar worden opgenomen. Niet alleen praktisch, maar ook een knipoog naar de diensten van de koeriersdienst. Mark Schoones, creative director bij Wayne Parker Kent, licht toe: 'Er is niets zo verschrikkelijk als een telefonisch interview van slechte kwaliteit in een podcast. Hoe je die interviews afneemt in een groot land als de Verenigde Staten zonder dat je budget richting niveautje televisiecommercial schiet? Dan maar de studio zelf versturen. Eigenlijk heel logisch toch?'
Beluister Making It Work hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes