ABN Amro werft IT'ers met nieuwe podcast
- Content
- 6 dec 2019 @ 13:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktContentZakelijk
- 6 dec 2019 @ 13:56
- Lucas Boon
In een nieuwe podcastserie van ABN Amro genaamd Side Project Show staan verhalen achter innovatieve 'side projects' centraal.
ABN Amro wordt blij van side projects: projecten, vaak van technologische aard, die mensen naast hun dagelijkse werk ontwikkelen. Zo ontwikkelde betaalapp Tikkie zich bij de bank van side project tot volledig ingeburgerde betaalmethode. Met deze nieuwe podcastserie, ontwikkeld door Code d'Azur, wil ABN Amro dergelijke projecten een podium bieden.
In de podcastserie vertellen zes IT'ers over hun side projects, drijfveren en doelen. Zo ontwikkelde Deniz zijn eigen 'smart mirror' om tijdens het tandenpoetsen de tijd efficiënter te benutten.
Maaike Scholtens, employer brand specialist bij ABN Amro, licht toe: 'IT'ers zijn een van de moeilijkst te werven doelgroepen op dit moment. Het is voor ons dan ook belangrijk om deze groep op een relevante en authentieke manier aan te spreken. Dit doen we door onze interesse op het gebied van innovatie te delen, op een manier die hen aanspreekt.'
De podcastserie bestaat uit zes afleveringen. De eerste twee afleveringen zijn te beluisteren via Spotify en Apple Podcasts. Iedere week wordt er een nieuwe aflevering toegevoegd.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes