Ticketverkoop award uitreiking Grand Prix Content Marketing is geopend
- Content
- 27 sep 2022 @ 17:12
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Grand Prix Content MarketingContentAwards
- 27 sep 2022 @ 17:12
- Peter van Woensel Kooy
De voorbereidingen worden getroffen voor de traditionele feestelijke uitreiking van de awards a.s. dinsdagavond 4 oktober. Nieuw dit jaar is de 'Originaliteitsprijs' die wordt uitgereikt aan de origineelste, innovatiefste, buiten de gebaande paden tredende inzending volgens de jury.
De Grand Prix Content Marketing is terug, met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën. De Grand Prix Content Marketing zijn de enige en echte awards voor de beste cases op het gebied van content marketing. De inzendtermijn is inmiddels gesloten, de jury's zijn bijna klaar. De extra print-bijlage van MarketingTribune wordt aansluitend voltooid, mooi op tijd voor 4 oktober. Wie er toe doet in het contentmarketingvak is natuurlijk bij de uitreiking.
Het vak vooruit helpen
'Een mooi moment om aan te kondigen dat op de ceremonie-avond ook drie awards worden uitgereikt voor "Bureau van het jaar", "Merk van het jaar" en de "Originaliteitsprijs". Deze laatste prijs is nieuw dit jaar', vertelt Roos Houwer, binnen BBP Media verantwoordelijk voor de GPCM. 'De jury vraagt zich hiervoor af: is het betreffende werk origineel, anders, beter en/of innovatief? Hoe ver treedt deze inzending buiten de gebaande paden? De nieuwe prijs past ook echt goed bij de missie van de Grand Prix Content Marketing: het vak vieren én ook verder helpen. Hiermee vieren we dus ook met name innovatie en vernieuwing.'
Ontmoeten en kennis delen
Uiteraard komt er dit jaar weer een inspirerende en feestelijke uitreiking van de awards, waaronder de genoemde drie, en wel op dinsdag 4 oktober, op de vertrouwde traditionele plek: het Postillon Hotel in Amsterdam. Een avond waarop alle meetellende bureaus en new kids on the block elkaar ontmoeten en kennis delen. En waarop de inzenders zichzelf terugvinden in de 39ste jaargang print-editie 16/17 van opdrachtgeversvakblad MarketingTribune. Kom jij ook naar de feestelijke award uitreiking? Klik hier om je met collega's, bureau en klanten aan te schuiven. Voor vragen over de avond contact Kimberly de Groot van co-organisator BBP Media: k.degroot@bbp.nl.
Klik hier voor meer info en tickets voor 4 oktober 2022.
(PvWK)
Lees ook Juryleden Bram en Freek: 'Grand Prix is geweldige momentopname van het vak en maakt makers trots'
grand-prix-content-marketing-jury.jfif
Freek Jansen (Philips, links) en Bram Koster (Randstad)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- content
- GPCM
- content
- de enige echte
- ticket
- uitreiking
- award
- platform
- contentmarketing
- Postillon Hotel
- verkoop
- awards
- customer media
- vertrouwd
- Grand Prix Content Marketing
- consistent
- 2022
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

