Ticketverkoop award uitreiking Grand Prix Content Marketing is geopend

Ticketverkoop award uitreiking Grand Prix Content Marketing is geopend
  • Content
  • 22 sep 2022 @ 11:12
  • 4231 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

De inzendtermijn voor de GPCM 2022 is gesloten. Nu worden de voorbereidingen getroffen voor de traditionele feestelijke uitreiking van de awards a.s. dinsdagavond 4 oktober. Nieuw dit jaar is de 'Originaliteitsprijs' die wordt uitgereikt aan de origineelste, innovatiefste, buiten de gebaande paden tredende inzending volgens de jury.

De Grand Prix Content Marketing is terug, met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën. De Grand Prix Content Marketing zijn de enige en echte awards voor de beste cases op het gebied van content marketing. De inzendtermijn is inmiddels gesloten, de jury's zijn hard aan de slag.

Het vak vooruit helpen
'Een mooi moment om aan te kondigen dat op de ceremonie-avond ook drie awards worden uitgereikt voor "Bureau van het jaar", "Merk van het jaar" en de "Originaliteitsprijs". Deze laatste prijs is nieuw dit jaar', vertelt Roos Houwer, binnen BBP Media verantwoordelijk voor de GPCM. 'De jury vraagt zich hiervoor af: is het betreffende werk origineel, anders, beter en/of innovatief? Hoe ver treedt deze inzending buiten de gebaande paden? De nieuwe prijs past ook echt goed bij de missie van de Grand Prix Content Marketing: het vak vieren én ook verder helpen. Hiermee vieren we dus ook met name innovatie en vernieuwing.'

Ontmoeten en kennis delen
Uiteraard komt er dit jaar weer een inspirerende en feestelijke uitreiking van de awards, waaronder de genoemde drie, en wel op dinsdag 4 oktober, op de vertrouwde traditionele plek: het Postillon Hotel in Amsterdam. Een avond waarop alle meetellende bureaus en new kids on the block elkaar ontmoeten en kennis delen. En waarop de inzenders zichzelf terugvinden in de 39ste jaargang print-editie 16/17 van opdrachtgeversvakblad MarketingTribune. Kom jij ook naar de feestelijke award uitreiking? Klik hier om je met collega's, bureau en klanten aan te schuiven. Voor vragen over de avond contact Kimberly de Groot van co-organisator BBP Media: k.degroot@bbp.nl.
Klik hier voor meer info en tickets voor 4 oktober 2022.
(PvWK)

Lees ook Juryleden Bram en Freek: 'Grand Prix is geweldige momentopname van het vak en maakt makers trots'

grand-prix-content-marketing-jury.jfif
Freek Jansen (Philips, links) en ​Bram Koster (Randstad)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken