Cover van het Jaar 2018

Cover van het Jaar 2018
  • Design
  • 24 dec 2018 @ 09:56
  • 9919 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Graphic

MarketingTribune's Cover van het Jaar 2018 is bekend *tromgeroffel*: Editie 11 (Talent) van de hand van Tim Blaney Davidson & Bastian Lievers in samenwerking met Elroy Klee. Zij krijgen een Campagnes aangeboden in één van de eerste nummers van het nieuwe jaar.

Voor deze coverstory haalden oud-Gouden Zaag-winnaars Tim Blaney Davidson & Bastian Lievers inspiratie uit de nieuwe generatie creatieven die opstaat: The Next Wave: ‘Wat beweegt ons en wat maakt ons anders dan de vorige generatie? De nieuwe creatief beseft dat creativiteit niet het doel, maar een middel is om resultaat te bereiken en om problemen op te lossen. Om dit te bereiken moet de creatief van nu hybride zijn en meerdere facetten begrijpen en eigen maken: van strategie tot concept development, van UX tot design. Daarom hebben we in samenwerking met Elroy Klee een krachtig beeld ontwikkeld van een jonge welp waarbij digital en data in het DNA zit.’

Na Akqa Parijs, Londen en Amsterdam en J. Walter Thompson starten Blaney Davidson & Lievers binnenkort hun eigen digital innovation studio.

De runners up zijn:

MarketingTribune 20: CONTENTMARKETING
Wies Popa, Axioma
MarketingTribune 3: IoT
Veronique Brackel en Lars Stieva van Quince

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken