Jacobs Douwe Egberts-marketeer Ellen van der Linde: 'Joy of Tea wil fantasie prikkelen'
- Food-en-retail
- 20 jun 2017 @ 09:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - IntroductieFoodMarketing
- 20 jun 2017 @ 09:16
- Redactie Food en Retail
'In de hectiek van alledag zijn ontspannen momenten steeds kostbaarder. Veel mensen drinken thee om een moment voor zichzelf te creëren, de gedachten even de vrije loop te laten en weer op te laden met positieve energie. Als antwoord lanceert Pickwick de nieuwe premium theelijn Joy of Tea', stelt marketeer Ellen van der Linde. Dat levert een thee op die je volgens het merk meeneemt in een vrolijke fantasiewereld die verder gaat dan thee...
'Alle aspecten van Joy of Tea zijn erop gericht om je fantasie te prikkelen. Allereerst de speelse verpakkingen, die je stuk voor stuk meenemen in een mooie droomwereld. Maar ook de intense aroma’s die je ruikt zodra je de verpakking opent. En de rijke en luxe melanges van grofgesneden ingrediënten zoals theeblaadjes, rooibos, kruiden, specerijen, fruit en bloemblaadjes, die je niet alleen proeft maar ook kunt zien door de doorzichtige theezakjes', vertelt Ellen van der Linde, die als marketing manager tea bij Jacobs Douwe Egberts Nederland verantwoordelijk is voor de lancering.
Pickwick Joy of Tea is vanaf nu verkrijgbaar in de meeste supermarkten en biedt vier verrassende melanges. 'Bij welke smaak droom jij een momentje weg?' is de pay off. Als antwoord kun je kiezen uit (incl. de omschrijving door Van Der Lindes team):
Green Jasmin (afbeelding onder) 'neemt je mee in de wereld van groene weilanden, bloemen en voorjaar met groene thee, groene jasmijnthee en goudsbloemblaadjes. Een verfijnde bloemige smaak met een warme ronde ondertoon van peer.'
Ginger Spices 'nodigt je uit voor een moment in de warme gouden namiddagzon, met pittige gemberthee op een basis van citroenverbena, een frisse ondertoon van citroengras en een vleugje anijs.'
Met Green Tropical 'waan je je even in een paradijs tussen de palmbomen vol kokosnoten met uitzicht op een azuurblauwe zee. Deze groene thee heeft de warme zoete smaken van kokosnoot en ananas, met een pittig vleugje gember en frisse citroen.'
Spicy Chai 'neemt je mee naar een plek in de bossen, op het moment dat de avondzon de lucht warmrood kleurt, met een kruidige rooibos chai met kaneel, kardemom, anijs en kruidnagel. Gember en zwarte peper geven een vleugje pittigheid.'
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- theelijn
- marketeer
- ingrediënten
- fantasiewereld
- premium
- verpakking
- JDE
- merk
- melange
- Ellen van der Linde
- vrolijk
- grofgesneden
- Joy of Tea
- nieuw
- theeblaadjes
- thee
- rijk
- Pickwick
- luxe
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management