Jacobs Douwe Egberts-marketeer Ellen van der Linde: 'Joy of Tea wil fantasie prikkelen'

Jacobs Douwe Egberts-marketeer Ellen van der Linde: 'Joy of Tea wil fantasie prikkelen'
  • Food-en-retail
  • 20 jun 2017 @ 09:16
  • 14385 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • IntroductieFoodMarketing

'In de hectiek van alledag zijn ontspannen momenten steeds kostbaarder. Veel mensen drinken thee om een moment voor zichzelf te creëren, de gedachten even de vrije loop te laten en weer op te laden met positieve energie. Als antwoord lanceert Pickwick de nieuwe premium theelijn Joy of Tea', stelt marketeer Ellen van der Linde. Dat levert een thee op die je volgens het merk meeneemt in een vrolijke fantasiewereld die verder gaat dan thee...

'Alle aspecten van Joy of Tea zijn erop gericht om je fantasie te prikkelen. Allereerst de speelse verpakkingen, die je stuk voor stuk meenemen in een mooie droomwereld. Maar ook de intense aroma’s die je ruikt zodra je de verpakking opent. En de rijke en luxe melanges van grofgesneden ingrediënten zoals theeblaadjes, rooibos, kruiden, specerijen, fruit en bloemblaadjes, die je niet alleen proeft maar ook kunt zien door de doorzichtige theezakjes', vertelt Ellen van der Linde, die als marketing manager tea bij Jacobs Douwe Egberts Nederland verantwoordelijk is voor de lancering. 

Pickwick Joy of Tea is vanaf nu verkrijgbaar in de meeste supermarkten en biedt vier verrassende melanges. 'Bij welke smaak droom jij een momentje weg?' is de pay off. Als antwoord kun je kiezen uit (incl. de omschrijving door Van Der Lindes team):

Green Jasmin (afbeelding onder) 'neemt je mee in de wereld van groene weilanden, bloemen en voorjaar met groene thee, groene jasmijnthee en goudsbloemblaadjes. Een verfijnde bloemige smaak met een warme ronde ondertoon van peer.'

Ginger Spices 'nodigt je uit voor een moment in de warme gouden namiddagzon, met pittige gemberthee op een basis van citroenverbena, een frisse ondertoon van citroengras en een vleugje anijs.'

Met Green Tropical 'waan je je even in een paradijs tussen de palmbomen vol kokosnoten met uitzicht op een azuurblauwe zee. Deze groene thee heeft de warme zoete smaken van kokosnoot en ananas, met een pittig vleugje gember en frisse citroen.'

Spicy Chai 'neemt je mee naar een plek in de bossen, op het moment dat de avondzon de lucht warmrood kleurt, met een kruidige rooibos chai met kaneel, kardemom, anijs en kruidnagel. Gember en zwarte peper geven een vleugje pittigheid.'

(PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken