[podcast] Crunch #8: Harald Lek over Marqt en de ‘duurzame’ consument

[podcast] Crunch #8: Harald Lek over Marqt en de ‘duurzame’ consument
  • Food-en-retail
  • 28 mrt 2019 @ 11:57
  • 9443 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMarketingInterview

In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Harald Lek. Hij is de man die bij supermarktketen Marqt verantwoordelijk is voor wat er op de schappen staat. Wat zijn de expansieplannen van deze vernieuwende retailer?

Voor Lek ruim een jaar gelden de overstap maakte naar de supermarkt voor eerlijk eten werkte hij bij o.a. Ahold, Heineken en Makro. En als er iemand is die weet hoe consumenten in de praktijk omgaan met het thema duurzaamheid dan is hij het. Marcus praat met Harald Lek over de laatste trends en ontwikkelingen in supermarktland.

Je hoort in deze uitzending:

* Waar we volgens Harald Lek staan als het gaat om duurzame consumptie in Nederland

* Hoe Marqt zich wil blijven onderscheiden in het massaal groeiende aanbod van ‘groene’ producten in de supermarkt

* En … wat de nieuwe expansieplannen zijn van deze supermarktketen

Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.

(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!

EERDERE UITZENDINGEN

[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër 
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken