[podcast] Crunch #8: Harald Lek over Marqt en de ‘duurzame’ consument
- Food-en-retail
- 28 mrt 2019 @ 11:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingInterview
- 28 mrt 2019 @ 11:57
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Harald Lek. Hij is de man die bij supermarktketen Marqt verantwoordelijk is voor wat er op de schappen staat. Wat zijn de expansieplannen van deze vernieuwende retailer?
Voor Lek ruim een jaar gelden de overstap maakte naar de supermarkt voor eerlijk eten werkte hij bij o.a. Ahold, Heineken en Makro. En als er iemand is die weet hoe consumenten in de praktijk omgaan met het thema duurzaamheid dan is hij het. Marcus praat met Harald Lek over de laatste trends en ontwikkelingen in supermarktland.
Je hoort in deze uitzending:
* Waar we volgens Harald Lek staan als het gaat om duurzame consumptie in Nederland
* Hoe Marqt zich wil blijven onderscheiden in het massaal groeiende aanbod van ‘groene’ producten in de supermarkt
* En … wat de nieuwe expansieplannen zijn van deze supermarktketen
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Harald Lek
- schappen
- Marqt
- supermarktketen
- man
- marketing
- pionier
- Marcus Polman
- shakers
- journalist
- Makro
- food
- movers
- Crunch
- duurzzaam
- Heineken
- verantwoordelijk
- Quirijn Bolle
- Ahold
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Chocoladeletter D van Dieuwertje uitverkocht na actie voor KWF
- [marketeer 221] Lennart van Bolderick (Boldwool): 'De...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
- Tango transformeert tankstations tot moderne ontmoetingsplekken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- McDonald’s introduceert Old... 18-03-2025
- Kruidvat stoot bol van troon als... 18-03-2025
- Heineken zoekt wereldwijd naar... 17-03-2025
- Ikea Nederland verwelkomt op... 17-03-2025
- Protest tegen 'bedrieglijk groene'... 17-03-2025
- Just Eat Takeaway gaat... 14-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center