Febo kondigt laatste fashioncollectie aan
- Food-en-retail
- 25 jul 2019 @ 19:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodInfluencermarketing
- 25 jul 2019 @ 19:01
- Lucas Boon
Fastfoodketen Febo stopt met zijn vermaarde kledinglijn. Als kroon op de afgelopen drie jaar 'haute friture' komt het merk nog één laatste keer met een nieuwe collectie. Influencer Famke Louise is het gezicht daarvan.
De YouTube-ster laat zien hoe je deze zomer menig nek doet draaien op het strand, met een nieuwe collectie bestaande uit de SS19 Bakhanddoek, Bak't Hat, Febo Fan Slipper, Feboxershort en Furry Slipper Speciaal. Volgens Febo ontstijgt Famke Louise als fenomeen, net als haar voorgangers rapper Donnie en darter Raymond van Barneveld, de grijze massa. Het merk werkt voor deze kledinglijn wederom samen met reclamebureau Natwerk.
De eerste Febo-slipper zag in 2017 het levenslicht. 'Het begin van een bescheiden hype, waarna menig ander merk in Febo's voetsporen trad en meelifte. Geïnspireerd door legendes als Jean Paul Gaultier, Jay-Z en Rolf 'X' Wouters is nu de tijd voor een eervol afscheid aangebroken', aldus Febo-directeur Dennis de Borst.
De allerlaatste haute friture is vrijdag 26 juli vanaf 10:00 uur verkrijgbaar via febo.nl/shop. In de pop-up store Baskèts (Elandsgracht 57 in Amsterdam) is de collectie van vrijdag tot en met zondag verkrijgbaar.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management