CoolBest nu ook in ijsvorm
- Food-en-retail
- 6 jul 2020 @ 15:35
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 6 jul 2020 @ 15:35
- Peter van Woensel Kooy
CoolBest, bekend van haar gekoelde verse fruitsappen, vult haar assortiment aan met een geheel nieuw en ijskoud product: CoolBest IJs. Strawberry Hill en Mango Dream, twee populaire en kenmerkende smaken van het merk, zijn nu ook verkrijgbaar als ijsje.
Het product kwam tot stand in een samenwerking met Smart Ice en FrioFood en werd ontwikkeld volgens de CoolBest principes: geen toegevoegde suikers en 100% fruit.
Dit is het eerste ijsproduct dat het merk op de markt brengt. Daarmee stappen zij een voor hen geheel nieuwe categorie in. Het product is het resultaat van een succesvolle samenwerking tussen CoolBest, Smart Ice en FrioFood.
'Het gaat goed met CoolBest en we vonden het tijd worden voor iets nieuws. We hebben gezocht naar een product dat past bij ons merk en waar wij al het goede van onze huidige producten ook in kwijt konden. Zo kwamen wij op het idee om ijs te ontwikkelen. Hoe cool wil je het hebben? Dit jaar starten we met twee smaken, maar dat willen we volgend jaar zeker uitbreiden. We zijn erg benieuwd naar de reacties!', vertelt Tim van der Hulst, Marketing Manager bij CoolBest.
CoolBest IJs wordt per vier stuks verkocht en ligt in het koelvak van iedere Jumbo en Nettorama en daarnaast in de grotere Albert Heijn winkels.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- ijs
- Nettorama
- CoolBest
- Marketing Manager
- CoolBest IJs
- koelvak
- reactie
- Albert Heijn
- tijd
- idee
- smaken
- iets nieuws
- Tim van der Hulst
- CoolBest
- Smart Ice
- FrioFood
- Jumbo
- merk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers