CoolBest nu ook in ijsvorm
- Food-en-retail
- 6 jul 2020 @ 15:35
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 6 jul 2020 @ 15:35
- Peter van Woensel Kooy
CoolBest, bekend van haar gekoelde verse fruitsappen, vult haar assortiment aan met een geheel nieuw en ijskoud product: CoolBest IJs. Strawberry Hill en Mango Dream, twee populaire en kenmerkende smaken van het merk, zijn nu ook verkrijgbaar als ijsje.
Het product kwam tot stand in een samenwerking met Smart Ice en FrioFood en werd ontwikkeld volgens de CoolBest principes: geen toegevoegde suikers en 100% fruit.
Dit is het eerste ijsproduct dat het merk op de markt brengt. Daarmee stappen zij een voor hen geheel nieuwe categorie in. Het product is het resultaat van een succesvolle samenwerking tussen CoolBest, Smart Ice en FrioFood.
'Het gaat goed met CoolBest en we vonden het tijd worden voor iets nieuws. We hebben gezocht naar een product dat past bij ons merk en waar wij al het goede van onze huidige producten ook in kwijt konden. Zo kwamen wij op het idee om ijs te ontwikkelen. Hoe cool wil je het hebben? Dit jaar starten we met twee smaken, maar dat willen we volgend jaar zeker uitbreiden. We zijn erg benieuwd naar de reacties!', vertelt Tim van der Hulst, Marketing Manager bij CoolBest.
CoolBest IJs wordt per vier stuks verkocht en ligt in het koelvak van iedere Jumbo en Nettorama en daarnaast in de grotere Albert Heijn winkels.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Smart Ice
- smaken
- merk
- Albert Heijn
- Nettorama
- reactie
- CoolBest
- CoolBest IJs
- tijd
- ijs
- idee
- CoolBest
- Tim van der Hulst
- koelvak
- Jumbo
- Marketing Manager
- iets nieuws
- FrioFood
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- Action breidt Europees netwerk verder uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




