Gorillas gaat assortiment Jumbo huismerkproducten uitbreiden
- Food-en-retail
- 9 sep 2022 @ 15:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VerkoopDistributie
- 9 sep 2022 @ 15:34
- Peter van Woensel Kooy
'In tijden waarin alles door de torenhoge inflatie alsmaar duurder wordt, kiest Gorillas ervoor om meer Jumbo huismerkproducten in het assortiment op te nemen', meldt de flitsbezorger.
Alle Jumbo huismerkproducten zullen worden aangeboden tegen dezelfde prijs als in de supermarkt wordt betaald, belooft Gorillas.
De prijswijziging van de Jumbo huismerkproducten wordt vandaag doorgevoerd in de Gorillas app. Hierdoor hebben klanten van de snelle bezorgdienst toegang tot producten voor de bekende scherpe Jumbo-prijs, maar met de snelle service van Gorillas.
Gorillas stelt in het persbericht: 'We zijn heel blij met de huidige samenwerking met Jumbo, waardoor we steeds meer klanten de bekende en gewaardeerde Jumbo huismerkproducten kunnen bieden voor een vergelijkbare prijs. Dus een consument bespaart tijd, geld en helpt voedselverspilling tegen te gaan door te bestellen wat nodig is, wanneer het nodig is.'
(PvWK)
Over Gorillas
'Gorillas, opgericht in mei 2020 door CEO Kağan Sümer, is een van 's werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in 7 landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 11.000 werknemers aangetrokken - en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.'
(bron: Gorillas)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Action breidt Europees netwerk verder uit
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




