Campagne Bavaria parodieert All You Need Is Love
- Food-en-retail
- 6 feb 2023 @ 12:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 feb 2023 @ 12:25
- Sjaak Hoogkamer
Bavaria maakt met haar carnavalscampagne een parodie op het tv-programma All You Need Is Love: All You Need Is Carnaval.
Net als bij het bekende tv-programma brengt presentator Bobbert Ten Drink, gespeeld door cabaretier Ricardo Ras (bekend van de tv-kantine), in deze speciale uitzending mensen bij elkaar die om uiteenlopende redenen carnaval dreigen te missen.
Bavaria wil met deze campagne de liefde en de tradities die onlosmakelijk met carnaval verbonden zijn, eren. Volgens de bierbrouwer mag niets deze tradities van carnavalsvierders in de weg staan. In de aflevering dreigt carnaval voor verschillende Brabanders in het water te vallen, maar Ten Drink weet altijd een oplossing te vinden om de traditie met vrienden tijdens carnaval in ere te houden. Zo kunnen Chantal en brandweerman John tóch samen carnaval vieren in Oeteldonk, vliegt een bobsleeteam niet uit de bocht en wordt een harmonieuze band alsnog herenigd met hun Toon.
Florent Renders, marketing manager Nederland bij Swinkels Family Brewers: ‘De liefde voor carnaval krijg je van jongs af aan mee en draag je voor altijd bij je. Wij herkennen deze liefde bij Bavaria als geen ander. Het is niet de oppervlakkige liefde voor het feesten, verkleden en hossen. Het is de diepe liefde voor vrienden waar je elk jaar het glas mee heft en de tradities die je samen tijdens carnaval hebt opgebouwd. Deze gedachten lichten we dit jaar uit in een lange online-uitzending met een knipoog vanuit Bavaria.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes