Campagne Bavaria parodieert All You Need Is Love
- Food-en-retail
- 6 feb 2023 @ 12:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 feb 2023 @ 12:25
- Sjaak Hoogkamer
Bavaria maakt met haar carnavalscampagne een parodie op het tv-programma All You Need Is Love: All You Need Is Carnaval.
Net als bij het bekende tv-programma brengt presentator Bobbert Ten Drink, gespeeld door cabaretier Ricardo Ras (bekend van de tv-kantine), in deze speciale uitzending mensen bij elkaar die om uiteenlopende redenen carnaval dreigen te missen.
Bavaria wil met deze campagne de liefde en de tradities die onlosmakelijk met carnaval verbonden zijn, eren. Volgens de bierbrouwer mag niets deze tradities van carnavalsvierders in de weg staan. In de aflevering dreigt carnaval voor verschillende Brabanders in het water te vallen, maar Ten Drink weet altijd een oplossing te vinden om de traditie met vrienden tijdens carnaval in ere te houden. Zo kunnen Chantal en brandweerman John tóch samen carnaval vieren in Oeteldonk, vliegt een bobsleeteam niet uit de bocht en wordt een harmonieuze band alsnog herenigd met hun Toon.
Florent Renders, marketing manager Nederland bij Swinkels Family Brewers: ‘De liefde voor carnaval krijg je van jongs af aan mee en draag je voor altijd bij je. Wij herkennen deze liefde bij Bavaria als geen ander. Het is niet de oppervlakkige liefde voor het feesten, verkleden en hossen. Het is de diepe liefde voor vrienden waar je elk jaar het glas mee heft en de tradities die je samen tijdens carnaval hebt opgebouwd. Deze gedachten lichten we dit jaar uit in een lange online-uitzending met een knipoog vanuit Bavaria.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes