Samsung, Disney en Pixar doen de was

- Food-en-retail
 - 5 jun 2024 @ 11:00
 - Link
 - 
  
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
 
- 5 jun 2024 @ 11:00
 - Michiel van Zaane
 
In een nieuwe campagnevideo, gemaakt samen met Disney en Pixar, laat Samsung zien hoe de Bespoke AI wasmachines en -drogers wassen en drogen een stuk simpeler maken. De video bevat personages uit de film ‘Inside Out 2’, die op 14 juni in de bioscoop verschijnt.
‘De samenwerking met Disney en Pixar was verfrissend omdat we het verhaal op nieuwe manieren konden vertellen,’ zegt Jinny Jung, Vice President van Samsung. ‘We hopen dat we het leven van consumenten een klein beetje minder stressvol kunnen maken met de Bespoke AI wasmachines en drogers.’
De Bespoke AI wasmachines zijn uitgerust met diverse functies die de was schoner zouden maken, minder energie zouden gebruiken en kleding beschermen. De campagnevideo is in aanloop naar de wereldwijde bioscooprelease op 14 juni te zien op Samsungs YouTube kanaal en extra content zal verschijnen op social media kanalen.
- 
Michiel van Zaane
 - Werkt Bij: BBP Media
 - Functie: Allround Redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
 - De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
 - Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
 - MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
 - Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
 - TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
 - Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
 - Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
 - Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
 - CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
 - Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 




