Samsung, Disney en Pixar doen de was

Samsung, Disney en Pixar doen de was
  • Food-en-retail
  • 5 jun 2024 @ 11:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In een nieuwe campagnevideo, gemaakt samen met Disney en Pixar, laat Samsung zien hoe de Bespoke AI wasmachines en -drogers wassen en drogen een stuk simpeler maken. De video bevat personages uit de film ‘Inside Out 2’, die op 14 juni in de bioscoop verschijnt.

‘De samenwerking met Disney en Pixar was verfrissend omdat we het verhaal op nieuwe manieren konden vertellen,’ zegt Jinny Jung, Vice President van Samsung. ‘We hopen dat we het leven van consumenten een klein beetje minder stressvol kunnen maken met de Bespoke AI wasmachines en drogers.’

De Bespoke AI wasmachines zijn uitgerust met diverse functies die de was schoner zouden maken, minder energie zouden gebruiken en kleding beschermen. De campagnevideo is in aanloop naar de wereldwijde bioscooprelease op 14 juni te zien op Samsungs YouTube kanaal en extra content zal verschijnen op social media kanalen.



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken