Samsung, Disney en Pixar doen de was

- Food-en-retail
- 5 jun 2024 @ 11:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2024 @ 11:00
- Michiel van Zaane
In een nieuwe campagnevideo, gemaakt samen met Disney en Pixar, laat Samsung zien hoe de Bespoke AI wasmachines en -drogers wassen en drogen een stuk simpeler maken. De video bevat personages uit de film ‘Inside Out 2’, die op 14 juni in de bioscoop verschijnt.
‘De samenwerking met Disney en Pixar was verfrissend omdat we het verhaal op nieuwe manieren konden vertellen,’ zegt Jinny Jung, Vice President van Samsung. ‘We hopen dat we het leven van consumenten een klein beetje minder stressvol kunnen maken met de Bespoke AI wasmachines en drogers.’
De Bespoke AI wasmachines zijn uitgerust met diverse functies die de was schoner zouden maken, minder energie zouden gebruiken en kleding beschermen. De campagnevideo is in aanloop naar de wereldwijde bioscooprelease op 14 juni te zien op Samsungs YouTube kanaal en extra content zal verschijnen op social media kanalen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Slapen in Hotel Ikea op Wereldslaapdag17-02-2025
- McDonald's zet fietser in de... 17-02-2025
- [marketeer 217] Joost Pronk - Trade... 14-02-2025
- Vrumona neemt GiG Drinks over 12-02-2025
- Peulvruchten centraal bij Albert... 10-02-2025
- Lidl en Vrumona winnaars eerste... 10-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day