[Kijkcijfers] The Voice of Holland op 1 maar met minder overtuiging
- 7 jan 2017 @ 09:00
- Bas Vlugt
The Voice of Holland (RTL4) is nog steeds heer en meester op de Nederlandse televisie. Maar het is wel net iets minder dan de spectaculaire seizoensopening, die 2,8 miljoen kijkers trok.
Het programma kent dit seizoen als toevoeging op The Blind Auditions, The Battles en de Live Shows een extra fase na The Battles: The Knockouts. Het is een weinig inspirerende toevoeging, bedoeld om de talenten te selecteren die naar de live shows gaan.
Naar The Voice of Holland | The Knockouts keken gisteravond 2,1 miljoen mensen.
Naar de EK Schaatsen (NOS, NPO1) keken 1,3 miljoen mensen.
SBS6 profiteert ervan dat sommige programma's - DWDD, RTL Late Night - in winterslaap zijn. Shownieuws trok 1,3 miljoen kijkers, Hart van Nederland 1,1 miljoen.
Jinkek (KRO-NCRV, NPO1) kwam tot 901.000 kijkers.
Vanavond begint de tweede seizoenshelft met de eerste uitzending van de zeventiende editie van Wie is de Mol (AVROTROS, NPO1).
6 januari 2017
Uitzenddag (KDU) TOT 6+ pos tijd titel zender kdh madl abs 1 2040-
Bas Vlugt
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: Eigenaar
- Website:http://www.nederlandsmedianieuws.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De Telegraaf bereikt meer lezers dankzij digitale editie
- Neuro-onderzoek bevestigt kracht van gecombineerde tv- en...
- TV-reclamemarkt in 2024: sterke groei online video
- [column] De culturele revolutie is begonnen! Ga bij het verzet
- EW Magazine lanceert positioneringscampagne 'Zuurstof tot...
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid retailformules
Laatste Nieuws
- KPN lanceert iconische telefoons... 18-03-2025
- [onderzoek] 'Gaming krachtig medium... 17-03-2025
- 'Human First, Human Last' wint... 14-03-2025
- Q&A onderzoekt onmisbaarheid... 12-03-2025
- Mediatrends: online mediaconsumptie... 11-03-2025
- EW Magazine lanceert... 10-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center