[Kijkcijfers] The Voice of Holland op 1 maar met minder overtuiging
- 7 jan 2017 @ 09:00
- Bas Vlugt
The Voice of Holland (RTL4) is nog steeds heer en meester op de Nederlandse televisie. Maar het is wel net iets minder dan de spectaculaire seizoensopening, die 2,8 miljoen kijkers trok.
Het programma kent dit seizoen als toevoeging op The Blind Auditions, The Battles en de Live Shows een extra fase na The Battles: The Knockouts. Het is een weinig inspirerende toevoeging, bedoeld om de talenten te selecteren die naar de live shows gaan.
Naar The Voice of Holland | The Knockouts keken gisteravond 2,1 miljoen mensen.
Naar de EK Schaatsen (NOS, NPO1) keken 1,3 miljoen mensen.
SBS6 profiteert ervan dat sommige programma's - DWDD, RTL Late Night - in winterslaap zijn. Shownieuws trok 1,3 miljoen kijkers, Hart van Nederland 1,1 miljoen.
Jinkek (KRO-NCRV, NPO1) kwam tot 901.000 kijkers.
Vanavond begint de tweede seizoenshelft met de eerste uitzending van de zeventiende editie van Wie is de Mol (AVROTROS, NPO1).
6 januari 2017
Uitzenddag (KDU) TOT 6+ pos tijd titel zender kdh madl abs 1 2040-
Bas Vlugt
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: Eigenaar
- Website:http://www.nederlandsmedianieuws.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Snapchatters beleven sport als... 18-07-2025
- [onderzoek] 'Verruiming online... 16-07-2025
- De Telegraaf gaat voor directe... 15-07-2025
- Roxy Dekker-docu lanceert For You... 15-07-2025
- Merken vallen voor ‘B&B Vol Liefde’14-07-2025
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers