[Kijkcijfers] The Voice of Holland op 1 maar met minder overtuiging
- 7 jan 2017 @ 09:00
- Bas Vlugt
The Voice of Holland (RTL4) is nog steeds heer en meester op de Nederlandse televisie. Maar het is wel net iets minder dan de spectaculaire seizoensopening, die 2,8 miljoen kijkers trok.
Het programma kent dit seizoen als toevoeging op The Blind Auditions, The Battles en de Live Shows een extra fase na The Battles: The Knockouts. Het is een weinig inspirerende toevoeging, bedoeld om de talenten te selecteren die naar de live shows gaan.
Naar The Voice of Holland | The Knockouts keken gisteravond 2,1 miljoen mensen.
Naar de EK Schaatsen (NOS, NPO1) keken 1,3 miljoen mensen.
SBS6 profiteert ervan dat sommige programma's - DWDD, RTL Late Night - in winterslaap zijn. Shownieuws trok 1,3 miljoen kijkers, Hart van Nederland 1,1 miljoen.
Jinkek (KRO-NCRV, NPO1) kwam tot 901.000 kijkers.
Vanavond begint de tweede seizoenshelft met de eerste uitzending van de zeventiende editie van Wie is de Mol (AVROTROS, NPO1).
6 januari 2017
Uitzenddag (KDU) TOT 6+ pos tijd titel zender kdh madl abs 1 2040-
Bas Vlugt
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: Eigenaar
- Website:http://www.nederlandsmedianieuws.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

