MWG AMMA 2019: jury's bekend
- Media
- 4 mrt 2019 @ 17:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 4 mrt 2019 @ 17:10
- Sjaak Hoogkamer
De jury’s van de MWG AMMA Awards zijn bekend. De dertien categorieën hebben een aparte jury met eigen voorzitter. Op donderdagavond 16 mei worden tijdens allOut mediafestival de winnaars bekendgemaakt.
De nominaties en winnaar van de Sales Representative van het Jaar (voorheen Carl Lipp-prijs) worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus, uitgevoerd door GfK. Het YIM Talent van het jaar wordt gejureerd aan de hand van een workshop en presentatie. Inzenden kan nog tot en met vrijdag 8 maart 17.00 uur via de online inzendmodule.
Juryvoorzitters AMMA 2019, van links naar rechts en van boven naar onder: Menno van der Steen, Kees Wilbrink, Katrien von Heijden-Kleintjes, Marc Oosterhout, Joris van Heukelom, Marc Verschoor, Arthur Herpel, Melanie Vermolen, Steven Jongeneel, Lauren van der Heijden, Maiko Valentijn, Edward Knol, Léonie Koning
De juryvoorzitters zijn:
Beste inzet van een medium, Melanie Vermolen, Dentsu Aegis Network
Beste content & engagement strategie, Arthur Herpel, Brand New Telly
Beste inzet van owned media (nieuwe categorie), Marc Verschoor, ZenithOptimedia
Beste media-innovatie, Joris van Heukelom, MakerStreet
Beste mediaperformance, Léonie Koning, Initiative
Beste datastrategie (nieuwe categorie), Menno van der Steen, Marketing Sciences
Beste mediastrategie, Edward Knol
Merk van het jaar, Marc Oosterhout, N=5
Digitaal bureau van het jaar (nieuwe categorie), Steven Jongeneel
Mediabureau van het jaar, Kees Wilbrink, Sanoma
Media-exploitant van het jaar, Maiko Valentijn, MediaCom
Beste media research (voorheen Hans du Chatinier), Katrien von Heijden-Kleintjes, ABN AMRO
YIM Talent van het jaar, Lauren van der Heijden, De Persgroep
Klaartje Kuypers, voorzitter van de AMMA commissie en COO van BrandDeli licht toe: ‘Met trots presenteren we onze jurylijst van de AMMA Awards. Het is een mooie mix van ervaren vakgenoten en nieuw bloed. Met de toevoeging van drie nieuwe categorieën en de aanscherping van de criteria sluiten we naadloos aan op de ontwikkelingen in de markt. Tijdens allOut op 16 mei zetten we Outstanding werk en talent in de spotlight.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

