MWG AMMA 2019: jury's bekend

  • Media
  • 4 mrt 2019 @ 17:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Awards

De jury’s van de MWG AMMA Awards zijn bekend. De dertien categorieën hebben een aparte jury met eigen voorzitter. Op donderdagavond 16 mei worden tijdens allOut mediafestival de winnaars bekendgemaakt.

De nominaties en winnaar van de Sales Representative van het Jaar (voorheen Carl Lipp-prijs) worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus, uitgevoerd door GfK. Het YIM Talent van het jaar wordt gejureerd aan de hand van een workshop en presentatie. Inzenden kan nog tot en met vrijdag 8 maart 17.00 uur via de online inzendmodule.

Juryvoorzitters AMMA 2019, van links naar rechts en van boven naar onder: Menno van der Steen, Kees Wilbrink, Katrien von Heijden-Kleintjes, Marc Oosterhout, Joris van Heukelom, Marc Verschoor, Arthur Herpel, Melanie Vermolen, Steven Jongeneel, Lauren van der Heijden, Maiko Valentijn, Edward Knol, Léonie Koning

De juryvoorzitters zijn:

Beste inzet van een medium, Melanie Vermolen, Dentsu Aegis Network

Beste content & engagement strategie, Arthur Herpel, Brand New Telly

Beste inzet van owned media (nieuwe categorie), Marc Verschoor, ZenithOptimedia

Beste media-innovatie, Joris van Heukelom, MakerStreet

Beste mediaperformance, Léonie Koning, Initiative

Beste datastrategie (nieuwe categorie), Menno van der Steen, Marketing Sciences

Beste mediastrategie, Edward Knol

Merk van het jaar, Marc Oosterhout, N=5

Digitaal bureau van het jaar (nieuwe categorie), Steven Jongeneel

Mediabureau van het jaar, Kees Wilbrink, Sanoma

Media-exploitant van het jaar, Maiko Valentijn, MediaCom

Beste media research (voorheen Hans du Chatinier), Katrien von Heijden-Kleintjes, ABN AMRO

YIM Talent van het jaar, Lauren van der Heijden, De Persgroep

Klaartje Kuypers, voorzitter van de AMMA commissie en COO van BrandDeli licht toe: ‘Met trots presenteren we onze jurylijst van de AMMA Awards. Het is een mooie mix van ervaren vakgenoten en nieuw bloed. Met de toevoeging van drie nieuwe categorieën en de aanscherping van de criteria sluiten we naadloos aan op de ontwikkelingen in de markt. Tijdens allOut op 16 mei zetten we Outstanding werk en talent in de spotlight.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken