Paul van Riessen nieuwe hoofdredacteur Quote
- Media
- 25 jan 2021 @ 11:08
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 25 jan 2021 @ 11:08
- Lucas Boon
Paul van Riessen (49) is de nieuwe hoofdredacteur van Quote. De afgelopen jaren was Van Riessen actief als adjunct-hoofdredacteur van het zakenblad. Hij volgt Sander Schimmelpenninck op.
Van Riessen is hiermee de zevende hoofdredacteur van het blad, dat in 1986 werd opgericht en tegenwoordig onderdeel van Hearst is. Hij werkt sinds 2004 bij Quote, eerst als redacteur en sinds 2010 als adjunct-hoofdredacteur. Zijn voorganger Schimmelpenninck (36) stopte afgelopen zomer als hoofdredacteur van Quote.
Op de website van 'het bijtertje onder de zakenbladen' introduceert Van Riessen zichzelf. Hij spreekt over een avontuur dat een nieuw hoofdstuk krijgt. 'En dat in een ongekend turbulente periode, waarin een golf van ellende over zakelijk Nederland spoelt. We zullen uiteraard nauwgezet voor u in de gaten houden wie kopje onder gaat, wie het hoofd weer boven water tilt en wie er zelfs sterker uitkomt. Daarbij overheerst op voorhand een gevoel van optimisme, gevoed door de waanzinnige inventiviteit en de enorme veerkracht die ik ondernemers elke dag weer aan de dag zie leggen. Het wordt een mooie tijd.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

