Stunten met billboard Doritos

Stunten met billboard Doritos
  • Online
  • 18 sep 2013 @ 16:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

De Doritos Jacked rijschool is helemaal los. Gino Pietermaai, the Boss, laat je de gekste stunts uithalen. Om vooral jongeren te attenderen op de stuntschool van Gino maakten de jongens van Doritos Jacked met hun speciale mattie vehikel natuurlijk even een stuntje over de grachten. Op twee wielen welteverstaan (zie filmpje). Inschrijven kan nog op de speciaal geopende rijschool in de Kalverstraat.

De campagne met de Doritos Jacked in de hoofdrol loopt al enige tijd op televisie, in print en op social media. De chips zijn een nieuwe variant, dikker en smaakvoller. Vooral jongeren vormen de doelgroep.

Jur Braat van reclamebureau Fitzroy en verantwoordelijk voor de PepsiCo campagne: ‘We hadden met de eerste video met Gino als doelstelling 525.000 videoviews en die hadden we na vier weken al gehaald. En de campagne duurt nog een paar weken. Belangrijk was de uitdaging om de brand promise te laden: Doritos gives you awesome experiences. Deze gaan we nu ook waarmaken, als we echt gaan stunt rijden met de doelgroep.’



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken