Adidas kiest voor online only
- Online
- 17 mrt 2017 @ 11:56
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Mobile
- 17 mrt 2017 @ 11:56
- Redactie Online
Sportmerk Adidas stopt volledig met tv-reclame. Zijn klanten bewegen zich vooral op mobiele, digitale kanalen en daarom heeft adverteren op televisie geen zin meer volgen CEO Kasper Rorsted. Het is de doelstelling om de omzet via e-commerce te verviervoudigen.
In een interview met CNBC vertelde de Deense topman over zijn drastische besluit om televisie te schrappen uit de marketingmix van Adidas. Adidas trok vorig jaar bijna twee miljard euro uit voor marketing. In 2015 lanceerde Adidas nog zijn grootste marketingcampagne in zijn bestaan, De 'Take It'-campagne.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- OBA lanceert nieuw digitaal huis voor Amsterdammers
- Humor en gedragspsychologie tegen cybercrime
- Adobe lanceert tool voor merkzichtbaarheid in AI-zoekverkeer
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora
- Thuiswinkel.org lanceert campagne voor veilig online shoppen
- Prime Video lanceert The Moderators met Qucee en Yordi
Laatste Nieuws
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

