Noordbrabants Museum gedigitaliseerd

  • Online
  • 2 apr 2020 @ 09:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentDigitaalKunst & Cultuur

Het Noordbrabants Museum opent vandaag zijn deuren voor digitaal bezoek. PR- en communicatiebureau Glasnost ontwikkelde een interactieve rondleiding voor op de website van het museum.

Het Noordbrabants Museum hoopt hiermee zijn collectie aan het publiek te kunnen blijven tonen. Het betreft een interactieve rondleiding waarin theatermaker en presentator Lucas de Man (op de foto rechts) de kijker vanuit huis meeneemt langs de kunstwerken van het museum. De Man geeft uitleg over de vaste collectie en wissententoonstellingen, waaronder De Pastorie van Vincent van Gogh en Jan Sluijters.

Stella Nulens, hoofd marketing en communicatie bij het NoordBrabants Museum, zegt: 'De deuren van ons museum moesten vanwege het coronavirus dicht, dus dat was slikken. Maar daarna ging meteen de knop om. Wat kunnen we onze bezoekers wèl bieden? Samen met Glasnost lag er binnen één dag een passend concept en een haalbaar plan klaar.'

Bekijk de tour hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken