Wehkamp introduceert Women's Club
- Online
- 29 sep 2020 @ 09:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerce
- 29 sep 2020 @ 09:15
- Lucas Boon
Online warenhuis Wehkamp lanceert een nieuwe club voor 'alle vrouwen van Nederland'. Het initiatief genaamd Wehkamp Women's Club moet vrouwen inspireren zelf content rondom de producten van de webwinkel te delen.
Elke maand selecteert Wehkamp een tiental vrouwen die een box ontvangen met producten uit het assortiment van de webwinkel, uit de categorieën fashion, living, beauty en baby. De vrouwen worden uitgedaagd 'inspirerende content' rondom deze producten te maken. Vervolgens deelt Wehkamp de content via de website, nieuwsbrieven en Instagram. 'Of het nu gaat om kleding, woonaccessoires of een beautyproduct, wie kan dit beter presenteren dan dé vrouw van Nederland?', aldus Wehkamp.
Doel van de actie voor Wehkamp is om zijn klanten een podium te geven en hen in te zetten als 'echte ambassadeurs'. Bij gebleken succes wordt de Women's Club uitgebreid, met bijvoorbeeld events, aldus Wehkamp.
Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes