Wehkamp introduceert Women's Club
- Online
- 29 sep 2020 @ 09:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerce
- 29 sep 2020 @ 09:15
- Lucas Boon
Online warenhuis Wehkamp lanceert een nieuwe club voor 'alle vrouwen van Nederland'. Het initiatief genaamd Wehkamp Women's Club moet vrouwen inspireren zelf content rondom de producten van de webwinkel te delen.
Elke maand selecteert Wehkamp een tiental vrouwen die een box ontvangen met producten uit het assortiment van de webwinkel, uit de categorieën fashion, living, beauty en baby. De vrouwen worden uitgedaagd 'inspirerende content' rondom deze producten te maken. Vervolgens deelt Wehkamp de content via de website, nieuwsbrieven en Instagram. 'Of het nu gaat om kleding, woonaccessoires of een beautyproduct, wie kan dit beter presenteren dan dé vrouw van Nederland?', aldus Wehkamp.
Doel van de actie voor Wehkamp is om zijn klanten een podium te geven en hen in te zetten als 'echte ambassadeurs'. Bij gebleken succes wordt de Women's Club uitgebreid, met bijvoorbeeld events, aldus Wehkamp.
Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing