Wehkamp introduceert Women's Club

Wehkamp introduceert Women's Club
  • Online
  • 29 sep 2020 @ 09:15
  • 13885 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerce

Online warenhuis Wehkamp lanceert een nieuwe club voor 'alle vrouwen van Nederland'. Het initiatief genaamd Wehkamp Women's Club moet vrouwen inspireren zelf content rondom de producten van de webwinkel te delen.

Elke maand selecteert Wehkamp een tiental vrouwen die een box ontvangen met producten uit het assortiment van de webwinkel, uit de categorieën fashion, living, beauty en baby. De vrouwen worden uitgedaagd 'inspirerende content' rondom deze producten te maken. Vervolgens deelt Wehkamp de content via de website, nieuwsbrieven en Instagram. 'Of het nu gaat om kleding, woonaccessoires of een beautyproduct, wie kan dit beter presenteren dan dé vrouw van Nederland?', aldus Wehkamp.

Doel van de actie voor Wehkamp is om zijn klanten een podium te geven en hen in te zetten als 'echte ambassadeurs'. Bij gebleken succes wordt de Women's Club uitgebreid, met bijvoorbeeld events, aldus Wehkamp.

Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken