Wielrenner Terpstra start eigen kledinglijn

Wielrenner Terpstra start eigen kledinglijn
  • Online
  • 25 aug 2021 @ 09:12
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Klassiekerwinnaar Niki Terpstra start een eigen kledingmerk in samenwerking met Futurum, genaamd Speed On Wheels. De kledinglijn bestaat uit casual kleding zoals hoodies, sweaters, joggingbroeken, T-shirts en petten voor na het sporten.

Terpstra: ‘Wie mij een beetje kent, weet dat de passie voor sport en snelheid van me afstraalt. Deze passie wilde ik hoe dan ook verwerken in een eigen kledinglijn. Ik heb een passie voor snelheid, op twee of vier wielen. Een liefde ook voor snelle dingen. Het is een soort van leefstijl. Ik ben ook, natuurlijk, gek op snelle fietsen. Of het nu op de kasseien, het asfalt, de baan of in het veld is, ik probeer altijd snel te gaan. Het moet een kick geven, adrenaline. Ik houd niet van saai.’

Het partnership tussen Futurum en Terpstra was volgens de sporter een logische vervolgstap. Terpstra: ‘Mijn eigen ervaring met FuturumShop was al goed. Als ik wat bestelde, was het er altijd snel. De service is goed. Ik merkte dat de eigen Futurum kleding écht goed was. Zo ben ik in contact gekomen met de productontwikkelaars en kwam het tot een samenwerking.’

Alle producten in het Speed On Wheels-gamma worden handgemaakt in Portugal, waardoor volgens de online shop ‘topkwaliteit gegarandeerd kan worden.’ ‘Niki stelt, net als wij, hoge eisen aan de kleding en dat maakt de samenwerking enorm sterk. Vele prototypes zijn de revue gepasseerd om de pasvorm en materialen te testen. Niki focuste extra op de details en verbindt zijn naam alleen aan producten die echt van topkwaliteit zijn,’ aldus Roland ten Brinke, productontwikkelaar bij Futurum.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken