We Are Era lanceert Social Intelligence Hub voor waardegedreven marketing

We Are Era lanceert Social Intelligence Hub voor waardegedreven marketing
  • Online
  • 25 nov 2021 @ 07:56
  • 11799 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenOnderzoekSocial media

We Are Era, onderdeel van RTL Group en voorheen bekend als Divimove, introduceert de Social Intelligence Hub. Deze biedt partners zowel psychografische als demografische inzichten en platformonafhankelijke analyses van communities.

Weten waarover een bepaalde community en subcultuur het heeft en wat ze drijft, dat is wat de Social Intelligence Hub in real time probeert te bereiken, licht Cristina David, VP Business Intelligence bij We Are Era toe (foto). 'Aan de hand van miljoenen kanalen en een zeer uiteenlopende content op de voornaamste platformen, zoals TikTok, Instagram en YouTube, biedt We Are Era partners een kijkje in verschillende soorten communities en de populaire gespreksthema’s en subsegmenten die daar te vinden zijn. Adverteerders zijn op die manier in staat om hun marketingcampagnes en storytelling nog beter op de daadwerkelijke behoeften en actuele interesses van de communities af te stemmen.'
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken