We Are Era lanceert Social Intelligence Hub voor waardegedreven marketing
- Online
- 25 nov 2021 @ 07:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenOnderzoekSocial media
- 25 nov 2021 @ 07:56
- Peter van Woensel Kooy
We Are Era, onderdeel van RTL Group en voorheen bekend als Divimove, introduceert de Social Intelligence Hub. Deze biedt partners zowel psychografische als demografische inzichten en platformonafhankelijke analyses van communities.
Weten waarover een bepaalde community en subcultuur het heeft en wat ze drijft, dat is wat de Social Intelligence Hub in real time probeert te bereiken, licht Cristina David, VP Business Intelligence bij We Are Era toe (foto). 'Aan de hand van miljoenen kanalen en een zeer uiteenlopende content op de voornaamste platformen, zoals TikTok, Instagram en YouTube, biedt We Are Era partners een kijkje in verschillende soorten communities en de populaire gespreksthema’s en subsegmenten die daar te vinden zijn. Adverteerders zijn op die manier in staat om hun marketingcampagnes en storytelling nog beter op de daadwerkelijke behoeften en actuele interesses van de communities af te stemmen.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Van Den Bosch van Newcraft naar iO11-10-2024
- Apple nieuwe nummer 1 van Twinkle100 10-10-2024
- Consumentenbond: 'Banken leveren... 26-09-2024
- Consumentenbond: Meta laks in aanpak... 24-09-2024
- Vernieuwde Kruidvat app zet in op... 19-09-2024
- ANWB verbreedt online aanbod met... 18-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing