Holland Heineken House Tokyo ook open voor handelspartners
- Sponsoring
- 14 okt 2019 @ 10:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Partnership
- 14 okt 2019 @ 10:59
- Sjaak Hoogkamer
Richting de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo breiden NOC*NSF en Heineken hun samenwerking uit. Het TeamNL Tokyo Center vormt samen met het Holland Heineken House in 2020 niet alleen de ‘thuisbasis’ voor de Nederlandse sporters, de partners van de Nederlandse sport, TeamNL maar nu ook internationale handelspartners.
Wat in 1992 op initiatief van Heineken op bescheiden schaal is begonnen, is uitgegroeid tot het thuis ver van huis en staat volgens het biermerk ver buiten onze landsgrenzen bekend als de trekpleister tijdens de Olympische Spelen voor sporters en fans. Met deze uitbreiding wordt het TeamNL Tokyo Center een multifunctioneel centrum met meerdere missies onder één dak, een logisch gevolg van de groei die het heeft doorgemaakt.
Daarnaast bieden we Nederlandse ondernemers binnen de TeamNL Expo nu ook de kans om in deze Olympische setting met hun handelspartners bijeen te komen. Het mes snijdt aan meerdere kanten
‘Met deze doorontwikkeling zijn we toekomstbestendig en kunnen we TeamNL sporters met een huis ver van huis voor vrienden en familie nog meer in staat stellen de beste prestaties neer te zetten. Daarnaast bieden we Nederlandse ondernemers binnen de TeamNL Expo nu ook de kans om in deze Olympische setting met hun handelspartners bijeen te komen. Het mes snijdt aan meerdere kanten. Dit TeamNL Tokyo Center wordt met het Holland Heineken House en de TeamNL Expo het visitekaartje van ons land waar sportiviteit, excelleren, saamhorigheid en gezelligheid bij elkaar komen,’ aldus NOC*NSF-directeur Gerard Dielessen.
Voor het TeamNL Tokyo Center met Holland Heineken House en TeamNL Expo is een locatie gevonden in de baai van Tokio. De contractonderhandelingen verkeren in afrondende fase. NOC*NSF heeft het opzetten en exploiteren van het TeamNL Tokyo Center uitbesteed aan Papendal.
Het TeamNL Tokyo Center verwelkomt samen met het Holland Heineken House in 2020 ook internationale handelspartners.
‘Dit is echt the next level,’ legt Hans Erik Tuijt, wereldwijd sponsordirecteur bij Heineken, uit. ‘Het Holland Heineken House is onlosmakelijk met de Olympische Spelen verbonden en is onderdeel van deze TeamNL aanpak. Voor, tijdens en na de wedstrijden is het the place to be om ver van huis bij elkaar te komen om samen de resultaten van onze nationale ploeg mee te beleven en overwinningen te vieren. Heineken is officieel partner van de huldigingen van zowel de Olympische als Paralympische Spelen. Uiteraard is de 15e editie van het Holland Heineken House dan ook de plek waar onze Olympische helden in volle glorie gehuldigd zullen worden.’
Holland Heineken House
In Tokyo presenteert Heineken een Holland House nieuwe stijl. In een sportsbar setting kunnen op talloze schermen de inspanningen van TeamNL nauwlettend worden gevolgd. ’s Avonds vinden in het Holland Heineken House traditiegetrouw alle huldigingen van TeamNL sporters plaats. Uiteraard omlijst door optredens van Nederlandse bands, acts en artiesten. Via livestreams, TV en radio uitzendingen wordt er alles aan gedaan om iedereen in Nederland mee te laten genieten van de Olympische vibe in Tokyo. Sport staat in Tokyo uiteraard centraal; daarom zal geheel in lijn met de ‘enjoy responsibly’ strategie - net als in de samenwerkingen met de F1, UEFA en KNVB - Heineken 0.0 een prominente rol spelen. Heineken 0.0 zie je dan ook volop terug in het visuele design van het Holland Heineken House en aan de bar. Heineken wil met 0.0 onderdeel zijn van deze nieuwe frisse koers waarbij het rondom sportvelden steeds makkelijker is om een gezonde keuze te maken als het om eten en drinken gaat.
TeamNL EXPO
De maand voorafgaand aan de Olympische Spelen in Tokyo biedt het TeamNL Center de mogelijkheid om (zakelijke) evenementen op maat te organiseren tijdens de TeamNL Expo. Deze Expo zal in de maand juni een belangrijke rol spelen voor Nederlandse bedrijven, partners, sociale entrepreneurs en kennisinstellingen. Deze bedrijven krijgen de kans om in een unieke setting met hun handelspartners bijeen te komen. De Expo wordt in samenwerking met de Nederlandse overheid en de Nederlandse ambassade in Tokyo, ingericht op belangrijke thema’s waarbij circulariteit & duurzame Olympische Spelen centraal staan.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
- TCL wordt wereldwijde partner van... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers