Renault opnieuw partner The Voice

  • Sponsoring
  • 20 nov 2020 @ 11:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Renault is dit nieuwe, elfde seizoen en net als vorig jaar officieel en exclusief automotive partner van het tv-programma The voice of Holland. Daarbij zet Renault de Capture e-tech Plug-in Hybrid in de schijnwerpers.

Het nieuwe model is in diverse afleveringen te zien en de uiteindelijke winnaar van dit seizoen gaat met de Captur naar huis.

Vandaag start om 20.00 uur het elfde seizoen van The voice of Holland. Het muzikale spektakel is al tien seizoenen de grootste talentenjacht op televisie en breekt keer op keer kijkcijferrecords, zowel nationaal als internationaal. In het populaire programma is dit seizoen een prominente rol weggelegd voor de genoemde Renault Captur. Zo worden de deelnemers in dit model van huis opgehaald en naar de studio gebracht met presentatrice Geraldine Kemper achter het stuur. De finale van The voice of Holland vindt dit seizoen plaats op 26 maart 2021.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken