Renault opnieuw partner The Voice
- Sponsoring
- 20 nov 2020 @ 11:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Partnership
- 20 nov 2020 @ 11:47
- Sjaak Hoogkamer
Renault is dit nieuwe, elfde seizoen en net als vorig jaar officieel en exclusief automotive partner van het tv-programma The voice of Holland. Daarbij zet Renault de Capture e-tech Plug-in Hybrid in de schijnwerpers.
Het nieuwe model is in diverse afleveringen te zien en de uiteindelijke winnaar van dit seizoen gaat met de Captur naar huis.
Vandaag start om 20.00 uur het elfde seizoen van The voice of Holland. Het muzikale spektakel is al tien seizoenen de grootste talentenjacht op televisie en breekt keer op keer kijkcijferrecords, zowel nationaal als internationaal. In het populaire programma is dit seizoen een prominente rol weggelegd voor de genoemde Renault Captur. Zo worden de deelnemers in dit model van huis opgehaald en naar de studio gebracht met presentatrice Geraldine Kemper achter het stuur. De finale van The voice of Holland vindt dit seizoen plaats op 26 maart 2021.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers