Renault opnieuw partner The Voice
- Sponsoring
- 20 nov 2020 @ 11:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Partnership
- 20 nov 2020 @ 11:47
- Sjaak Hoogkamer
Renault is dit nieuwe, elfde seizoen en net als vorig jaar officieel en exclusief automotive partner van het tv-programma The voice of Holland. Daarbij zet Renault de Capture e-tech Plug-in Hybrid in de schijnwerpers.
Het nieuwe model is in diverse afleveringen te zien en de uiteindelijke winnaar van dit seizoen gaat met de Captur naar huis.
Vandaag start om 20.00 uur het elfde seizoen van The voice of Holland. Het muzikale spektakel is al tien seizoenen de grootste talentenjacht op televisie en breekt keer op keer kijkcijferrecords, zowel nationaal als internationaal. In het populaire programma is dit seizoen een prominente rol weggelegd voor de genoemde Renault Captur. Zo worden de deelnemers in dit model van huis opgehaald en naar de studio gebracht met presentatrice Geraldine Kemper achter het stuur. De finale van The voice of Holland vindt dit seizoen plaats op 26 maart 2021.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

