Burger King onofficieel partner van de VAR
- Sponsoring
- 1 mrt 2022 @ 08:18
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesBuitenlandMarketingSport
- 1 mrt 2022 @ 08:18
- Nanny Kuilboer
De meeste merken willen ergens officieel partner van zijn, zo niet Burger King. Gedurende de Champions League-wedstrijden is Burger King in Frankrijk de onofficiële partner van de VAR, wat een aantal hilarische filmpjes oplevert.
Waarom er altijd zo veel kritiek is op de VAR? Burger King geeft het antwoord in de campagne door het Franse bureau Buzzman: ‘At Burger King, we’re proud to treat everyone to a good time… even VAR referees. So if they forget to pay attention to the game and pass on the correct call, don’t blame us.’
Bekijk hier de vier grappige korte filmpjes die uitgezonden worden tijdens de Champions League-wedstrijden in Frankrijk:
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- DPG Media en FC Twente verlengen... 04-10-2024
- Essent terug in schaatssport met... 02-10-2024
- Heineken bundelt krachten met ADE26-09-2024
- De Luisterlijn en Beter Horen... 24-09-2024
- Matchis: Werving stamceldonoren... 18-09-2024
- Enterprise verlengt partnership met... 17-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing