Burger King onofficieel partner van de VAR
- Sponsoring
- 1 mrt 2022 @ 08:18
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesBuitenlandMarketingSport
- 1 mrt 2022 @ 08:18
- Nanny Kuilboer
De meeste merken willen ergens officieel partner van zijn, zo niet Burger King. Gedurende de Champions League-wedstrijden is Burger King in Frankrijk de onofficiële partner van de VAR, wat een aantal hilarische filmpjes oplevert.
Waarom er altijd zo veel kritiek is op de VAR? Burger King geeft het antwoord in de campagne door het Franse bureau Buzzman: ‘At Burger King, we’re proud to treat everyone to a good time… even VAR referees. So if they forget to pay attention to the game and pass on the correct call, don’t blame us.’
Bekijk hier de vier grappige korte filmpjes die uitgezonden worden tijdens de Champions League-wedstrijden in Frankrijk:
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ABN Amro verlengt sponsoring... 10-02-2025
- A.S.R. hoofdsponsor Avond4daagse... 06-02-2025
- Wehkamp en Jantje Beton verlengen... 24-01-2025
- Hema en War Child halen bijna een... 23-01-2025
- Nationale Opera & Ballet en Houthoff... 17-01-2025
- Kunsthal Rotterdam en... 17-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day