Plus terug als Official Partner van de VriendenLoterij Eredivisie

- Sponsoring
- 4 mrt 2025 @ 08:58
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 mrt 2025 @ 08:58
- Kel Koenen
Supermarktketen Plus wordt vanaf het seizoen 2025/’26 Official Partner van de VriendenLoterij Eredivisie. De samenwerking, die loopt tot en met de zomer van 2029, markeert een terugkeer van Plus als partner van de Eredivisie na eerdere samenwerkingen tussen 2005-2008 en 2011-2017.
De Eredivisie CV en de achttien aangesloten clubs hebben zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld op maatschappelijk vlak, met meer dan 160 projecten per jaar gericht op gezondheid en verbinding. Met deze samenwerking wil Plus niet alleen de merkbekendheid vergroten, maar ook bijdragen aan deze maatschappelijke initiatieven.
Henk van Harn, commercieel directeur van Plus, benadrukt het belang van voetbal in Nederland: ‘Elke week genieten ruim 9 miljoen Nederlanders van voetbal. Het verbindt mensen en is een belangrijk onderdeel van de lokale samenleving. Plus-ondernemers zijn al jaren actief betrokken bij amateurclubs en we zijn trots dat we nu ook landelijk onze betrokkenheid kunnen tonen.’ Daarnaast ziet Plus mogelijkheden voor landelijke spaaracties en winkelvloeractivaties met de achttien Eredivisie-clubs.
‘Plus is een sterk merk met groeiambities en brengt slimme ideeën mee die bijdragen aan de populariteit van de VriendenLoterij Eredivisie’, concludeert Jan de Jong, directeur van de Eredivisie CV. ‘Daarnaast promoot PLUS gezond eten, wat aansluit bij onze maatschappelijke doelstellingen, zeker richting jongeren.’
De samenwerking wordt de komende tijd verder uitgewerkt en zal vanaf juli 2025 zichtbaar worden in de Nederlandse voetbalcompetitie.
Foto: Jan de Jong (l), directeur Eredivisie CV en Henk van Harn, commercieel directeur Plus
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers