TOP X case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
"Met ‘Leven in de Tuin’ wil Intratuin laten zien hoe belangrijk biodiversiteit in je tuin is. Het was zeer leerzaam om van de doelgroep te horen hoe deze de nieuwe afdeling, die in Heerhugowaard als pilot startte, ervaart. In hoeverre slagen we erin het concept over de bühne te brengen en klanten aan te trekken? Hoe werken de inrichting, de aankleding en het assortiment in de praktijk? Klanten hebben ons hun kritische blik gegeven wat ons input heeft gegeven hoe het concept, dat positief ontvangen is, te optimaliseren voor de verdere uitrol."
Case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?
Opdrachtgever: Intratuin
Doelstelling: Inzicht krijgen in hoe (potentiële) klanten het concept en de uitwerking van een nieuwe afdeling ervaren, zodat deze optimaal uitgerold kan worden
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: Groepsdiscussies op de winkelvloer
Quote: "Met ‘Leven in de Tuin’ wil Intratuin laten zien hoe belangrijk biodiversiteit in je tuin is. Het was zeer leerzaam om van de doelgroep te horen hoe deze de nieuwe afdeling, die in Heerhugowaard als pilot startte, ervaart. In hoeverre slagen we erin het concept over de bühne te brengen en klanten aan te trekken? Hoe werken de inrichting, de aankleding en het assortiment in de praktijk? Klanten hebben ons hun kritische blik gegeven wat ons input heeft gegeven hoe het concept, dat positief ontvangen is, te optimaliseren voor de verdere uitrol." (Annet Freriks, formule coördinator Intratuin)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes