TOP X case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
"Met ‘Leven in de Tuin’ wil Intratuin laten zien hoe belangrijk biodiversiteit in je tuin is. Het was zeer leerzaam om van de doelgroep te horen hoe deze de nieuwe afdeling, die in Heerhugowaard als pilot startte, ervaart. In hoeverre slagen we erin het concept over de bühne te brengen en klanten aan te trekken? Hoe werken de inrichting, de aankleding en het assortiment in de praktijk? Klanten hebben ons hun kritische blik gegeven wat ons input heeft gegeven hoe het concept, dat positief ontvangen is, te optimaliseren voor de verdere uitrol."
Case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?
Opdrachtgever: Intratuin
Doelstelling: Inzicht krijgen in hoe (potentiële) klanten het concept en de uitwerking van een nieuwe afdeling ervaren, zodat deze optimaal uitgerold kan worden
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: Groepsdiscussies op de winkelvloer
Quote: "Met ‘Leven in de Tuin’ wil Intratuin laten zien hoe belangrijk biodiversiteit in je tuin is. Het was zeer leerzaam om van de doelgroep te horen hoe deze de nieuwe afdeling, die in Heerhugowaard als pilot startte, ervaart. In hoeverre slagen we erin het concept over de bühne te brengen en klanten aan te trekken? Hoe werken de inrichting, de aankleding en het assortiment in de praktijk? Klanten hebben ons hun kritische blik gegeven wat ons input heeft gegeven hoe het concept, dat positief ontvangen is, te optimaliseren voor de verdere uitrol." (Annet Freriks, formule coördinator Intratuin)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation