TOP X case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Voor het Jaar van de Botanische Tuinen ontwikkelde Koeweiden Postma naam, logo en identiteit voor de gemeenschappelijke activiteiten van de botanische tuinen in Nederland, en de campagne om de bewustwording over het belang van behoud van biodiversiteit te bevorderen en tevens een nieuw en jonger publiek te trekken. Dit resulteerde in het merk Hortus Botanic Guardians, geïnspireerd door wapenschilden, glas-in-lood en de caleidoscopische kunst van Gilbert en George, passend bij de symmetrie en de kwetsbare balans in de natuur."
Case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Naam: Hortus Botanic Guardians
Opdrachtgever: De Nederlandse Vereniging van Botanische Tuinen (NVBT)
Doelstelling: Ontwikkeling naam, logo, identiteit Jaar van de Botanische Tuinen, bewustwording belang biodiversiteit en aanspreken jonger publiek.
Bureau: Koeweiden Postma
Type: Naam, logo, visuele identiteit, campagne, middelen
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers