TOP X case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit

TOP X case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 10:10
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Branded contentSales

"Voor het Jaar van de Botanische Tuinen ontwikkelde Koeweiden Postma naam, logo en identiteit voor de gemeenschappelijke activiteiten van de botanische tuinen in Nederland, en de campagne om de bewustwording over het belang van behoud van biodiversiteit te bevorderen en tevens een nieuw en jonger publiek te trekken. Dit resulteerde in het merk Hortus Botanic Guardians, geïnspireerd door wapenschilden, glas-in-lood en de caleidoscopische kunst van Gilbert en George, passend bij de symmetrie en de kwetsbare balans in de natuur."

Case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Naam: Hortus Botanic Guardians
Opdrachtgever: De Nederlandse Vereniging van Botanische Tuinen (NVBT)
Doelstelling: Ontwikkeling naam, logo, identiteit Jaar van de Botanische Tuinen, bewustwording belang biodiversiteit en aanspreken jonger publiek.
Bureau: Koeweiden Postma
Type: Naam, logo, visuele identiteit, campagne, middelen



Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken