TOP X case: Wereldwijd Nederlandse bloemen

TOP X case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 10:10
  • 2039 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentSales

"Royal FloraHolland is uitgegroeid van veilinghuis tot wereldwijde marktplaats waar innovatie, marktkennis, promotie en inspiratie samenkomen. Total Identity ontwikkelde een passende, toekomstbestendige identiteit om zo de positie van Royal FloraHolland in het concurrentieveld te verbeteren. Op basis van de nieuwe missie, Flowering the World Together, Planting Seeds of Opportunity for our Members, hielp Total Identity de coöperatie om zichzelf opnieuw uit te vinden als een slimme, innovatieve en ambitieuze organisatie."

Case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
Naam: Flowering the World
Opdrachtgever: Royal FloraHolland
Doelstelling: Ontwikkelen van nieuwe identiteit voor alle touch points, en een communicatieprogramma.
Bureau: Total Identity
Type: Integrale identiteit, online, internal branding, print, dienstenportfolio



Zie ook de andere inspirerende cases:
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken