TOP X case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Royal FloraHolland is uitgegroeid van veilinghuis tot wereldwijde marktplaats waar innovatie, marktkennis, promotie en inspiratie samenkomen. Total Identity ontwikkelde een passende, toekomstbestendige identiteit om zo de positie van Royal FloraHolland in het concurrentieveld te verbeteren. Op basis van de nieuwe missie, Flowering the World Together, Planting Seeds of Opportunity for our Members, hielp Total Identity de coöperatie om zichzelf opnieuw uit te vinden als een slimme, innovatieve en ambitieuze organisatie."
Case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
Naam: Flowering the World
Opdrachtgever: Royal FloraHolland
Doelstelling: Ontwikkelen van nieuwe identiteit voor alle touch points, en een communicatieprogramma.
Bureau: Total Identity
Type: Integrale identiteit, online, internal branding, print, dienstenportfolio
Zie ook de andere inspirerende cases:
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes