TOP X case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder

TOP X case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 10:10
  • 2059 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentSales

"De Persgroep bezit een grote hoeveelheid content, en de uitdaging was om dit op een overzichtelijke manier te ordenen in een alomvattende navigatie. Daarvoor is een inhoudelijke slag geslagen om zowel navigatie als content te optimaliseren. Vervolgens zijn de inspiratie en de functionaliteit goed met elkaar in balans gebracht. In samenwerking met de Persgroep heeft Total Active Media een vernieuwde corporate website neergezet, met focus op conversie, verbeterde visuele uitstraling en gebruiksvriendelijkheid."

Case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Naam: De Persgroep. De best bekeken media van Nederland.
Opdrachtgever: De Persgroep Nederland
Doelstelling: Realiseren van de corporate website die uiteenlopende bezoekers op lokaal en internationaal niveau aanspreekt
Bureau: Total Active Media
Type: Website, strategie, corporate design



Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken