TOP X case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"De Persgroep bezit een grote hoeveelheid content, en de uitdaging was om dit op een overzichtelijke manier te ordenen in een alomvattende navigatie. Daarvoor is een inhoudelijke slag geslagen om zowel navigatie als content te optimaliseren. Vervolgens zijn de inspiratie en de functionaliteit goed met elkaar in balans gebracht. In samenwerking met de Persgroep heeft Total Active Media een vernieuwde corporate website neergezet, met focus op conversie, verbeterde visuele uitstraling en gebruiksvriendelijkheid."
Case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Naam: De Persgroep. De best bekeken media van Nederland.
Opdrachtgever: De Persgroep Nederland
Doelstelling: Realiseren van de corporate website die uiteenlopende bezoekers op lokaal en internationaal niveau aanspreekt
Bureau: Total Active Media
Type: Website, strategie, corporate design
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers